loading...

مرکز تعمیرات

بازدید : 43
يکشنبه 12 دی 1400 زمان : 18:00

شرکت مرکز تعمیرات سیما با چندین سال سابقه درخشان در امر تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر ، همچنین شعبات فعال در سطع استان تهران آماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشد . این مجموعه دارای کارشناسان و تکنسین متخصص می باشد که همگی با تمام مدلها و قطعات تلویزیون ال جی آشنایی کامل داشته و به نوبه ی خود در سطوح بالایی از مدارج علمی می باشند .همچنین لازم به ذکر است که این مجموعه دارای مدرن ترین دستگاه ها و تجهیزات به روز تعمیرات می باشد و قادر است تعمیر تلویزیون شما را به صورت کاملاً تخصصی انجام دهد. مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر این قابلیت را دارد، غیر از ایراد به وجود آمده اقدام به ریشه‌یابی مشکل می کند، اگر اختلالی در یک قطعه دیگر در تلویزیون موجب بروز این مشکل شده آن را نیز،رفع می نمایند .

از آنجا که برای همگان ثابت شده است برند ال جی به دلیل کیفیت تصویر، موجود بودن تمام قطعات، قیمت مناسب خرید و همچنین تعمیرات، ظرافت و زیبایی ظاهری توانسته جایگاه ویژه ای را در بین کاربران به خود اختصاص دهد.این مجموعه به دلیل آسایش و رفاه حال شما عزیزان شعبات متفاوتی در سطح استان فراهم نموده تا در صورت بروز کوچکترین خطایی در تلویزیون خود ، در سریع ترین زمان ممکن بتواند بابت تعمیر تلویزیون شما اقدام نماید. تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر از این باب مورد رضایت کاربران قرار گرفت که در صورت تماس و تکمیل فرم درخواست تعمیر ، نزدیک ترین کارشناس به محل مورد نظر شما اعزام می گردد . بنابراین می توان این گونه بیان نمود که این امر علاوه بر صرفه جویی در زمان،موجب صرفه جویی در هزینه های شما نیز شده است .

خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ال جی در اسلامشهر افتخار این امر را دارد که پاسخگویی تمام مشکلات به وجود آمده در تلویزیون شما باشد. تعمیرگاه مرکزی با دارا بودن چندین شعبه در سطح شهر این قابلیت را دارد که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به درخواست تعمیر شما اقدام نماید . در صورت بروز مشکل در تلویزیون خود از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در وب سایت می توانید با ما تماس بگیرید تا ما بابت تعمیر دستگاه شما اقدامات لازم را انجام دهیم .
این مرکز تمام مشکلات و ایرادات به وجود آمده در دستگاه شما را تعمیر می کند .در ادامه به یک سری عواملی و مشکلات شایعی که در تلویزیون های ال جی به وجود می آید ، می پردازیم

  • تعمیر بک لایت
  • تعمیر برد پاور
  • تعمیر مین برد
  • تعمیر تلویزیون آب خورده
  • تعمیر پنل تلویزیون

در ذیل به توضیحاتی راجع به این قبیل مشکلات می پردازیم .

تعمير بک لايت تلويزيون ال جي در اسلامشهر
تلويزيون ها داراي منبع نوري مي باشند که همين نور دليل بر نمايش تصوير بر روي پنل مي شود . چون پنل نوري از خود ندارد و به تنهايي قادر به نمايش تصوير نمي باشد .بنابرين نيازمند نوري مي باشيد که نمايش تصوير را براي ما محقق نمايد .
همانند عکس هاي راديولوژي که بدون وجود نور قابل ديدن نيستند ، به همين دليل عکس ها را بر روي دستگاهي که داراي نور سفيدي مي باشد قرار مي دهند تا بتوانند محتويات عکس ها را بررسي نمايند. گاهي نمايش تصوير دچار مشکل مي شود که به حالت هاي مختلفي خود را نشان مي دهد .

بک لايت يک قطعه مصرفي مي باشد و يکي از پر مصرف ترين قطعات تلويزيون مي باشد .تعمير بک لايت حتما بايد توسط افراد متخصص اين امر انجام شود چون در صورت نابلد بودن احتمال اين امر وجود دارد که موقع برداشتن پنل ،پنل دچار شکستگي شود که هزينه بالايي را در پي دارد .در ادامه به بررسي اين حالت هاي متفاوت مي پردازيم :

تصوير کامل سياه شود
نيمي از تصوير سياه شود
تصوير تار شود
وجود هاله هاي مشکي بر روي تصوير
فقط آرم ال جي بيايد و ديگر تصويري نداشته باشد
وجود نقاط نوراني بر روي تصوير
اين ها نمونه هايي از مشکلاتي است که با به وجو آمدن در تصوير تلويزيون مي توان متوجه شد که ايرادي در بک لايت پيش آمده است .يکي از پر تکرارترين مشکلات در تلويزيون ال جي اين است که تصوير تلويزيون سياه شده ولي صدا همچنان شنيده مي شود که در ادامه به آن خواهيم پرداخت .

تلويزيون ال جي صدا دارد تصوير ندارد


يکي از شايع ترين ايراداتي که در تلويزيون هاي ال جي پيش مي آيد خرابي بک لايت مي باشد هنگامي که تلويزيون خود را روشن مي کنيد و يا در حال تماشاي تلويزيون هستيد با اين مشکل مواجه مي شويد که تصوير تلويزيون سياه شده ولي صداي تلويزيون همچنان در حال پخش مي باشد که اگر نور يک چراغ قوه را به صفحه بتابانيد و يا در محيط تاريکي باشيد هاله هاي ضعيفي از تصوير را مشاهده ميکنيد ،اين بدين معناست که بک لايت ها دچار اختلال شده اند .

حال ممکن است تنها تعداد کمي از لامپ ها دچار آسيب ديدگي شده باشند که کارشناسان بعد از بررسي آن و صحت الباقي لامپ ها تنها همان لامپ هاي سوخته را تعويض مي کنند و عمل تعمير را انجام مي دهند .

در برخي ديگر با بررسي متوجه اين امر مي شوند که اکثر لامپ ها دچار سوختگي شده اند و تعمير تعدادي از لامپ ها جوابگو نيست و احتمال اين امر که بعد از تعمير ،مجددا بعد از مدت کوتاهي دوباره همين مشکل پيش بيايد دور از تصور نيست . هنگامي که لامپ ها عمر مفيدشان رو به پايان است لازم است که تمامي لامپ ها تعويض گردند .

همچنين براي افزايش طول دوره بازدهي و عملکرد بک لايت ها مي توان يک سري کارها را انجام داد،که اين عوامل توسط کاربر قابل انجام است و عبارتند از:

کم نور شدن روشنایی :

تنظیمات روشنایی صفحه به طور پیش فرض بر روی حداکثر قرار دارد . شما بعد از خریداری تلویزیون می توانید نور روشنایی صفحه را تا جایی که قابل کم کردن است و همچنین نسبت به نور محیط کم کنید .چون در صورتی که نور صفحه بر روی حداکثر باشد لامپ ها با تمام توان خود مصرف می شوند و این خود دلیل کوتاه شدن عمر مفید لامپ ها می باشد.

قرار ندادن تلویزیون در محیط گرم :

یکی دیگر از مواردی که باعث خرابی تلویزیون می شود قرار دادن آن در محیط گرم است گرما و همچنین رطوبت بر روی تلویزیون تاثیر گذار است و باعث خرابی آن می شود بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که از قرار دادن تلویزیون در محیط گرم مانند شوفاژ ،نزدیک به محیط آشپزخانه ،جاهای مرطوب خودداری نمایید.

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي


يکي از مواردي که ممکن است براي تلويزيون شما هم پيش آمده باشد اين است که موقع تماشا به صورت خودکار تلويزيون Restart مي شود و مدام اين عمل تکرار مي شود در اين صورت بهتر است براي جلوگيري از به وجود آمدن مشکلات بيشتر تلويزيون را خاموش نموده و جهت تعمير آن با نمايندگي تماس حاصل نماييد .

اين مشکل به وجود آمده در تلويزيون مي تواند مربوط به دو قطعه اصلي برد پاور و برد مين تلويزيون باشد .که در ادامه به توضيحاتي راجع به اين قطعات خواهيم پرداخت .

تعمير برد پاور تلويزيون ال جي در اسلامشهر


يکي از قطعات اصلي تلويزيون برد پاور يا همان منبع تغذيه مي باشد . اين برد تامين کننده برق لازم براي روشن شدن تلويزيون مي باشد . ولتاژ برق شهري بسيار بالاست و از آنجايي که بابت روشن شدن تلويزيون نياز به ولتاژ پايين تري مي باشد اين برد پاور وظيفه تبديل ولتاژ لازم را برعهده دارد و کوچکترين خطايي در اين برد موجب روشن نشدن و يا خاموش و روشن شدن تلويزيون مي شود .

برد پاور هم از آن دسته از قطعاتي است که قابل تعمير مي باشد .البته بستگي به يک سري عوامل دارد .اگر برخي قطعات موجود براي پاور دچار سوختگي شده باشند و قابل تعويض باشند مي توان گفت تنها با تعويض آن قطعات دوباره برد قابل استفاده مي باشد ولي اگر برد دچار سوختگي بيش از حد شده باشد بايد آن را تعويض نمود .از وجود يک سري نشانه ها و عوامل متوجه اين مي شويد که برد پاور تلويزيون دچار ايراد شده است اين نشانه ها عبارتند از :

?) دير روشن شدن تلويزيون
?) چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلويزيون
?) خاموش و روشن شدن خودکار تلويزيون
?) روشن نشدن و ثابت بودن چراغ پاور تلويزيون
?) خاموش شدن کامل تلويزيون

يک سري از عوامل در سوختن و يا از کار افتادن برد پاور تاثيرگذار است که ما به دو دليل شايع آن مي پردازيم .

الف) مستهلک شدن قطعات :

یکی از عوامل مهمی که باعث سوختن برد پاور می شود مستهلک و فرسوده شدن قطعات بکار رفته بر روی برد پاور می باشد که می توان به استفاده طولانی مدت از تلویزیون یا پایان عمر مفید آن ها اشاره نمود در این صورت اگر قطعات قابل تعویض باشند آنها را تعویض نموده و یا اگر برد پاور به طور کامل دچار سوختگی شده باشد باید آن را تعویض نمود که این جایگزینی باید با قطعات اصلی و اورجینال صورت گیرد .

ب) نوسانات برق :

حتما این موضوع برای شما پیش آمده است که با قطع جریان برق منزل خود مواجه شده باشید و این امر یکی از اصلی ترین موضوعاتی می باشد که احتمال دارد برد پاور تلویزیون شما را دچار اختلال و ایراد فنی کند .از این رو اولین توصیه ما به شما عزیزان استفاده از محافظ برای تلویزیون است.

هنگامی که برق دچار قطع و وصلی می شود برق شهری با ولتاژ بالا به یکباره وارد تلویزیون می شود که این امر موجب آسیب رسیدن به برد پاور تلویزیون می شود چون در ابتدا بر روی برد پاور و بعد بر روی دیگر قطعات تلویزیون تاثیر گذار است و وجود محافظ تا حدودی از این قبیل مشکلات جلوگیری می کند .لازم به ذکر است که جایگزینی قطعات در این نمایندگی همواره با قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود .

چون در صورت استفاده قطعات تقلبی و بی کیفیت علاوه بر این که بعد از بازده زمانی کوتاهی مجددا همان مشکل قبل برای تلویزیون پیش می آید این امر باعث می شود که این قطعه بی کیفیت بر روی دیگر قطعات تلویزیون همه تاثیر منفی گذاشته و باعث اختلال در عملکرد قطعات دیگر نیز شود. مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی در اسلامشهر از قطعات اصلی برای تعمیرات برد پاور استفاده می کند.

تعمير مين برد تلويزيون ال جي در اسلامشهر


از ديگر عواملي که موجب خاموش و روشن شدن تلويزيون ميشود آسيب ديدگي در بخش مين برد تلويزيون است . مين برد يکي از اصلي ترين قطعات تلويزيون مي باشد که خرابي در اين قطعه موجب به وجود آمدن اختلال در عملکرد کل تلويزيون مي باشد. يک سري علائمي که شما متوجه مي شويد اين اختلال در تلويزيون مربوط به مين برد تلويزيون است ، عبارتند از :

نمايش لوگو ال جي بر روي تصوير و خاموش شدن تلويزيون
هنگ کردن تلويزيون
حذف کانال ها با هر بار خاموش و روشن کردن
ايجاد خطوط رنگي بر روي تصوير
عمل نکردن پورت HDMI تلويزيون

در ادامه به بررسي دلايلي که باعث خرابي در مين برد تلويزيون مي شود خواهيم پرداخت :

استفاده از کابل HDMI نامرغوب :
تلويزيون هاي امروزه به دليل هوشمند بودن و اتصال به اينترنت و گوشي و...مورد توجه بسياري از کاربران قرار گرفته است .براي اتصال لپ تاب ، گوشي و ....مي توان از کابل HDMI استفاده نمود .حال اگر اين کابل مورد استفاده نامرغوب و بي کيفيت باشد موجب آسيب رساندن به تلويزيون مي شود .

بدين صورت که کابل HDMI به مين برد تلويزيون متصل مي شود و اين امر موجب اختلال در عملکرد مين برد تلويزيون مي شود . توصيه ما به شما عزيزان اين است که از کابل هاي مرغوبي که به هنگام خريد تلويزيون به شما داده مي شود استفاده نماييد .

استفاده از فلش ويروسي :
اکثر کاربران با اين امر روبرو شده اند که براي تماشاي فيلم و يا پخش موزيک فلش خود را به تلويزيون وصل کرده باشند . حال اگر اين فلش ويروسي باشد اين امر بر روي مين برد تلويزيون تاثير گذار است و باعث اختلال در عملکرد کل تلويزيون مي شود بنابر اين توصيه ما به شما کاربران عزيز اين است که قبل از متصل نمودن فلش به تلويزيون ابتدا آن را ويروس کشي کنيد بعد از آن استفاده کنيد .

همچنين به دليل هوشمند بودن تلويزيون ها پيش آمده که از طريق گوشي به اينترنت وصل شده باشيد و به وب گردي بپردازيد .سايت هاي مختلف امکان دارد داراي ويروس باشند که اين وب گردي موجب وارد شدن ويروس به تلويزيون شود و همين امر موجب آسيب رسيدن به مين برد تلويزيون مي شود .

از دیگر عواملی که موجب آسیب رسیدن به مین برد تلویزیون می شود می توان به نوسانات برقی ، آب خوردگی پنل تلویزیون ، نبود محافظ و استفاده مداوم از وای فای و ....اشاره نمود . که خرابی در مین برد گاهی مربوط به سوختن CPU آن می باشد که در برخی از مدل ها با تعمیر مین برد مشکل برطرف می شود ولی در برخی دیگر که ، احتمال سوختگی مین بالاتر باشد تنها باید مین برد را تعویض نمود و لازم به ذکر است که در این نمایندگی تمام قطعات در صورت تعویض با قطعات اورجینال و اصلی صورت می گیرد .

مشکل صدای تلویزیون ال جی :

از دیگر خدمات قابل ارائه توسط تعمیرات تلویزیون ال جی در اسلامشهر می توان به این موضوع پرداخت که اگر مشکلی در صدای تلویزیون ال جی شما پیش آمده باشد این امر نیز توسط مرکز ما قابل تعمیر می باشد .امکان دارد این مشکل بوجود بیاید که صدای تلویزیون رسایی قبل را نداشته باشد ،خش خش کند و یا کامل قطع شده باشد و...
قطعاتی که در صورت خرابی صدای تلویزیون ال جی می تواند بر روی آنها تاثیر گذار باشد مین برد و اسپیکر های تلویزیون می باشد .

مین برد :

همانطور که در توضیحات بالا نیز گفته شد یکی از قطعات اصلی تلویزیون می باشد که در ارتباط مستقیم با سیستم صوتی تلویزیون است . صدا به وسیله ی مین برد به بلند گوها منتقل می شود ‌و صدا پخش می شود که در این باره مین برد قابل تعمیر نیز می باشد .اما گاهی تعمیر در برخی مدل ها مین برد جوابگو نمی باشد که در این صورت باید عمل تعویض انجام گیرد ضمنا لازم به ذکر است که تعویض تنها با قطعات اورجینال و اصلی امکان پذیر می باشد .

بلند گوها :

یکی از اصلی ترین دلایل نبود صدا و یا مشکل در پخش صدای تلویزیون مربوط به بلند گو های تلویزیون است . یکی از راه های بررسی این موضوع توسط کاربر این می باشد که هدفون یا اسپیکرهای جانبی را به تلویزیون وصل کنید و بررسی نمایید که آیا صدا از آنها شنیده می شود و یا خیر . اگر صدا پخش شد که یعنی در قسمت بلندگوهای تلویزیون ایراد فنی بوجود آمده است و نیاز به بررسی و تعمیر توسط تکنسین متخصص این امر را دارد .

تعمیر آب خوردگی تلویزیون ال جی در اسلامشهر

یکی دیگر از خدمات تخصصی قابل ارائه توسط تعمیرات تلویزیون ال جی در اسلامشهر می توان به تعمیر تلویزیون های آب خورده اشاره نموده ک این امر بسیار تخصصی می باشد . این مرکز دارای دستگاه های مدرن و تجهیزات کامل بابت تعمیر تلویزیون آب خورده شما می باشد .تمیز کردن گرد و غبار از صفحه تلویزیون امری طبیعی می باشد که این امر را معمولا با محلول های تمیز کننده انجام می دهند .

همچنین وجود کودکان در منزل احتمال امر آب خوردگی تلویزیون را بالاتر برده است . آب و مایع تمیز کننده ریخته شده بر روی تلویزیون در صورتی که به پایین تلویزیون برسد و چون فلت های برد آدرس و همچنین فلت های انتقال دهنده تصویر در پایین تلویزیون قرار دارند ، این امر موجب آسیب رسیدن به پنل تلویزیون و قطعات داخلی آن می شود بعد از عمل آب خوردگی تلویزیون شما می توانید یک سری اقدامات را اجرا کنید تا از آسیب دیدگی بیشتر قطعات تلویزیون جلوگیری نمایید که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت .

اقدامات اولیه پس از آب خوردگی تلویزیون :

  • تلویزیون را از برق بکشید.
  • اگر مقدار آب ریخته شده زیاد است با احتیاط کامل محل تلویزیون را تغییر دهید.
  • نواحی آب خورده تلویزیون را خشک کنید.
  • تلویزیون را در محلی که تهویه هوا به خوبی صورت میگیرد قرار دهید تا نواحی خیس شده خشک شود.

به هیچ وجه اقدام به باز کزدن تلویزیون نکنید زیرا با توجه به اینکه تلویزیون از پریز برق جدا شده اما همچنان پاور آن دارای برق می باشد و هم اینکه احتمال دارد در حین باز کردن متوجه نشوید و پنل تلویزیون شما آسیب ببیند که هزینه پنل آن خیلی از هزینه تعمیر آب خوردگی تلویزیون بیشتر است .بنابراین توصیه ما به شما کاربران گرامی این است که بعد از اقداماتی که در توضیحات بالا به آن اشاره شده از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل نمایید و تعمیر تلویزیون آب خورده خود را به تکنسین و متخصص ما در این زمینه بسپارید .

نشانه هایی که به دلیل آب خوردگی تلویزیون رخ می دهد :

لازم به ذکر است که تلویزیون را درمحلی رطوبت زیاد است و یا نزدیک آشپزخانه به دلیل گرما و رطوبت قرار ندهید و همچنین از قرار دادن تلویزیون در زیر کولر خودداری نمایید این موارد باعث مشکل آب خوردگی تلویزیون می شود به وجود آمدن نشانه هایی در تصویر تلویزیون شما را از موضوع آب خوردگی مطلع می نماید مانند :

  • قطع شدن کامل تصویر
  • ایجاد خطوط رنگی بر روی تصویر
  • نگاتیوی شدن تصویر
  • ایجاد نوار روی تصویر
  • دو نیمه شدن تصویر و تفاوت آن از نظر میزان روشنایی

این تعمیرگاه قابلیت تعمیر موارد زیر را دارد :

  • تعمیرآب خوردگی
  • تعویض فلت
  • برطرف کردن خط های افقی
  • تعمیر تصویر کرکره ای
  • تعمیر خطوط دفتری
  • تعمیر سفیدی یک دست تصویر
  • و....

تعمیر تلویزیون ال جی اسلامشهر در منزل

تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی در اسلامشهر به منظور آسایش و رفاه حال شما عزیزان خدمات تعمیر در منزل را برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته است.در صورت بروز مشکل در تلویزیون خود کافیست تنها با ما تماس گرفته تا در سریعترین زمان ممکن کارشناسان و تکنسین متخصص تعمیر تلویزیون به منزل و یا محل مورد نظر شما اعزام گردند. تعمیر تلویزیون ال جی در منزل دارای مزایای بسیاری می باشد که از جمله می توان به عدم جا به جایی تلویزیون اشاره نمود.

احتمال دارد بر اثر جابه جایی تلویزیون و بردن آن به تعمیرگاه و یا مراکز تخصصی تعمیرات در حین جابه جایی،تلویزیون دچار شکستگی پنل و یا فشار آمدن به صفحه شود که این امر موجب می شود شما هزینه ی بالاتری را بابت تعمیر تلویزیون خود متقبل شده،و یا مجبور به خرید تلویزیون جدیدی شوید.که تعمیر در منزل باعث منتفی شدن قصیه جابه جایی تلویزیون می شود.

از دیگر مزایای تعمیر در منزل می توان به روند سرعت تعمیر اشاره نمود.بعد از تماس شما،و ثبت درخواست تعمیر تلویزیون، نزدیک ترین کارشناس و تکنسین به محل شما اعزام شده و همچنین از روی مشکل و مدل اعلام شده ی تلویزیون توسط شما،کارشناسان ما تجهیزات و همچنین قطعات مورد نیاز تلویزیون شما را همراه خود آورده و اقدام به تعمیر تلویزیون می کنند.این امر موجب می شود در سریعترین زمان،تعمیر تلویزیون شما انجام گیرد.که این تعمیر در منزل علاوه بر افزایش سرعت روند تعمیرات،موجب صرفه جویی در زمان نیز می شود.

روند درخواست تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر

حال در این بخش به این موضوع می پردازیم،اگر متوجه ایرادی در دستگاه تلویزیون ال جی خود شدید نگران نباشید،کافیست از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید.
به چند طریق شما می توانید بابت تعمیر تلویزیون خود اقدام کنید:

۱) از طریق مراجعه حضوری :

به این روال که در صورت بروز مشکل و نقص فنی در تلویزیون از طریق آدرس نمایندگی و شعب ثبت شده در سایت می توانید به نزدیک ترین مرکز،به محل زندگی خود مراجعه نموده و دستگاه را تحویل مرکز دهید که در این صورت تمام روال تعمیر تلویزیون شما در مرکز صورت می گیرد.

۲) ثبت درخواست تعمیر در منزل :

این روش که پردرخواست ترین از سمت کاربران می باشد به این منوال است که از طریق شماره های ثبت شده در سایت با تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر تماس گرفته و درخواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت نمایید.بعد از تماس با مجموعه از شما مدل و مشکل تلویزیون درخواست می شود که شما می توانید با اعلام کامل مشکل و یا مشکلات به وجود آمده در دستگاه خود و همچنین مدل تلویزیون که می توانید آن را از روی برچسب نصب شده پشت تلویزیون و همچنین از روی دفترچه و یا کارتون دستگاه ببینید،به همکاران ما اعلام نمایید.

اپراتورهای ما نسبت به تکمیل فرم درخواست شما اقدام می نمایند و بعد از تکمیل فرم آن را به کارشناس و تکنسین متخصص تعمیر تلویزیون که به محل و یا منزل شما نزدیک هستند ارجاع می دهند. کارشناسان ما با شما تماس گرفته و طبق ساعت هماهنگ شده در منزل شما حاضر می گردند و بعد از بررسی های لازم و همچنین پاسخگویی به تمام سوالات شما و برآورد هزینه با صلاحدید شما نسبت به تعمیر تلویزیون اقدامات لازم را انجام می دهند.کارشناسان ما بنا بر مشکل و مدل اعلامی تلویزیون شما قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورند و تعمیر و یا تعویض قطعه را در همان منزل شما انجام می دهند.

ضمنا باید عرض شود که تمام تعمیرات و تعویض قطعات،با قطعات اورجینال و اصلی می باشد.همچنین هزینه منصفانه و عادلانه تعمیرات تلویزیون در این مجموعه،وجه تمایز این نمایندگی می باشد.

۳) از طریق ثبت درخواست در سایت به صورت اینترنتی :

از وب سایت گزینه ای به نام ثبت درخواست تعمیر تلویزیون وجود دارد،که شما با مراجعه به این قسمت و تکمیل فرم درخواست می توانید نسبت به ثبت در خواست خود اقدام نمایید.در این صورت نیز همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم بابت درخواست تعمیر شما را انجام می دهند.

خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی در اسلامشهر

یکی از مهم ترین عوامل و معیارها در خرید هر وسیله ای ضمانت و گارانتی آن می باشد.تلویزیون ال جی با چندین دهه سابقه در ارائه خدمات و ضمانت برای همگان برندی معتبر و رسمی میباشد.این شرکت به شما این اطمینان را می دهد که در صورت بروز خطا و ایراد در تلویزیون شما همواره پشیبان دستگاه شما است .

در صورت خرید تلویزیون،از فروشگاه و یا نمایندگی یک برگه تحت عنوان کارت گارانتی دستگاه به شما میدهند و به مدت یک دوره زمانی مشخصی،دستگاه تلویزیون شما را گارانتی و ضمانت می کند.به همین خاطر در صورتی که مشکلی در تلویزیون شما به وجود آید،می توانید با شماره های ثبت شده بر روی برگه گارانتی تماس گرفته و نسبت به حل مشکل خود اقدام نمایید،و شرکت به صورت رایگان این تعمیر را برای شما انجام دهد.

تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر این نوید را به شما میدهد که تلویزیون شما چه دارای گارانتی باشد،و یا گارانتی نداشته باشد به اصطلاح تلویزیون بانه ای و یا از هر فروشگاهی خریداری شده باشد،ما تعمیر تلویزیون شما را پذیرا می باشیم.بنابراین در صورت بروز مشکل در تلویزیون خود،تنها از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در سایت با ما تماس بگیرید. تعمیر دستگاه خود را به این مرکز بسپارید.همچنین لازم به توضیح میباشد که خدمات تعمیر انجام شده در این تعمیرگاه شامل ۶ماه گارانتی میباشد که بعد از انجام خدمت به شما تحویل داده می شود.

تعمیرات انجام شده در این مرکز تنها با قطعات اصلی و اورجینال می باشد. تعمیرگاه سیما این اطمینان را به شما می دهد که با خیالی آسوده و فراغ بال تعمیر تلویزیون خود را به ما بسپارید تا با تعمیر کامل دستگاه تلویزیون شما توسط افراد خبره و متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون ،آن را مجددا مانند قبل مورد استفاده شما عزیزان قرار دهیم.

شرکت مرکز تعمیرات سیما با چندین سال سابقه درخشان در امر تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر ، همچنین شعبات فعال در سطع استان تهران آماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشد . این مجموعه دارای کارشناسان و تکنسین متخصص می باشد که همگی با تمام مدلها و قطعات تلویزیون ال جی آشنایی کامل داشته و به نوبه ی خود در سطوح بالایی از مدارج علمی می باشند .همچنین لازم به ذکر است که این مجموعه دارای مدرن ترین دستگاه ها و تجهیزات به روز تعمیرات می باشد و قادر است تعمیر تلویزیون شما را به صورت کاملاً تخصصی انجام دهد. مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر این قابلیت را دارد، غیر از ایراد به وجود آمده اقدام به ریشه‌یابی مشکل می کند، اگر اختلالی در یک قطعه دیگر در تلویزیون موجب بروز این مشکل شده آن را نیز،رفع می نمایند .

از آنجا که برای همگان ثابت شده است برند ال جی به دلیل کیفیت تصویر، موجود بودن تمام قطعات، قیمت مناسب خرید و همچنین تعمیرات، ظرافت و زیبایی ظاهری توانسته جایگاه ویژه ای را در بین کاربران به خود اختصاص دهد.این مجموعه به دلیل آسایش و رفاه حال شما عزیزان شعبات متفاوتی در سطح استان فراهم نموده تا در صورت بروز کوچکترین خطایی در تلویزیون خود ، در سریع ترین زمان ممکن بتواند بابت تعمیر تلویزیون شما اقدام نماید. تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر از این باب مورد رضایت کاربران قرار گرفت که در صورت تماس و تکمیل فرم درخواست تعمیر ، نزدیک ترین کارشناس به محل مورد نظر شما اعزام می گردد . بنابراین می توان این گونه بیان نمود که این امر علاوه بر صرفه جویی در زمان،موجب صرفه جویی در هزینه های شما نیز شده است .

خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ال جی در اسلامشهر افتخار این امر را دارد که پاسخگویی تمام مشکلات به وجود آمده در تلویزیون شما باشد. تعمیرگاه مرکزی با دارا بودن چندین شعبه در سطح شهر این قابلیت را دارد که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به درخواست تعمیر شما اقدام نماید . در صورت بروز مشکل در تلویزیون خود از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در وب سایت می توانید با ما تماس بگیرید تا ما بابت تعمیر دستگاه شما اقدامات لازم را انجام دهیم .
این مرکز تمام مشکلات و ایرادات به وجود آمده در دستگاه شما را تعمیر می کند .در ادامه به یک سری عواملی و مشکلات شایعی که در تلویزیون های ال جی به وجود می آید ، می پردازیم

  • تعمیر بک لایت
  • تعمیر برد پاور
  • تعمیر مین برد
  • تعمیر تلویزیون آب خورده
  • تعمیر پنل تلویزیون

در ذیل به توضیحاتی راجع به این قبیل مشکلات می پردازیم .

تعمير بک لايت تلويزيون ال جي در اسلامشهر
تلويزيون ها داراي منبع نوري مي باشند که همين نور دليل بر نمايش تصوير بر روي پنل مي شود . چون پنل نوري از خود ندارد و به تنهايي قادر به نمايش تصوير نمي باشد .بنابرين نيازمند نوري مي باشيد که نمايش تصوير را براي ما محقق نمايد .
همانند عکس هاي راديولوژي که بدون وجود نور قابل ديدن نيستند ، به همين دليل عکس ها را بر روي دستگاهي که داراي نور سفيدي مي باشد قرار مي دهند تا بتوانند محتويات عکس ها را بررسي نمايند. گاهي نمايش تصوير دچار مشکل مي شود که به حالت هاي مختلفي خود را نشان مي دهد .

بک لايت يک قطعه مصرفي مي باشد و يکي از پر مصرف ترين قطعات تلويزيون مي باشد .تعمير بک لايت حتما بايد توسط افراد متخصص اين امر انجام شود چون در صورت نابلد بودن احتمال اين امر وجود دارد که موقع برداشتن پنل ،پنل دچار شکستگي شود که هزينه بالايي را در پي دارد .در ادامه به بررسي اين حالت هاي متفاوت مي پردازيم :

تصوير کامل سياه شود
نيمي از تصوير سياه شود
تصوير تار شود
وجود هاله هاي مشکي بر روي تصوير
فقط آرم ال جي بيايد و ديگر تصويري نداشته باشد
وجود نقاط نوراني بر روي تصوير
اين ها نمونه هايي از مشکلاتي است که با به وجو آمدن در تصوير تلويزيون مي توان متوجه شد که ايرادي در بک لايت پيش آمده است .يکي از پر تکرارترين مشکلات در تلويزيون ال جي اين است که تصوير تلويزيون سياه شده ولي صدا همچنان شنيده مي شود که در ادامه به آن خواهيم پرداخت .

تلويزيون ال جي صدا دارد تصوير ندارد


يکي از شايع ترين ايراداتي که در تلويزيون هاي ال جي پيش مي آيد خرابي بک لايت مي باشد هنگامي که تلويزيون خود را روشن مي کنيد و يا در حال تماشاي تلويزيون هستيد با اين مشکل مواجه مي شويد که تصوير تلويزيون سياه شده ولي صداي تلويزيون همچنان در حال پخش مي باشد که اگر نور يک چراغ قوه را به صفحه بتابانيد و يا در محيط تاريکي باشيد هاله هاي ضعيفي از تصوير را مشاهده ميکنيد ،اين بدين معناست که بک لايت ها دچار اختلال شده اند .

حال ممکن است تنها تعداد کمي از لامپ ها دچار آسيب ديدگي شده باشند که کارشناسان بعد از بررسي آن و صحت الباقي لامپ ها تنها همان لامپ هاي سوخته را تعويض مي کنند و عمل تعمير را انجام مي دهند .

در برخي ديگر با بررسي متوجه اين امر مي شوند که اکثر لامپ ها دچار سوختگي شده اند و تعمير تعدادي از لامپ ها جوابگو نيست و احتمال اين امر که بعد از تعمير ،مجددا بعد از مدت کوتاهي دوباره همين مشکل پيش بيايد دور از تصور نيست . هنگامي که لامپ ها عمر مفيدشان رو به پايان است لازم است که تمامي لامپ ها تعويض گردند .

همچنين براي افزايش طول دوره بازدهي و عملکرد بک لايت ها مي توان يک سري کارها را انجام داد،که اين عوامل توسط کاربر قابل انجام است و عبارتند از:

کم نور شدن روشنایی :

تنظیمات روشنایی صفحه به طور پیش فرض بر روی حداکثر قرار دارد . شما بعد از خریداری تلویزیون می توانید نور روشنایی صفحه را تا جایی که قابل کم کردن است و همچنین نسبت به نور محیط کم کنید .چون در صورتی که نور صفحه بر روی حداکثر باشد لامپ ها با تمام توان خود مصرف می شوند و این خود دلیل کوتاه شدن عمر مفید لامپ ها می باشد.

قرار ندادن تلویزیون در محیط گرم :

یکی دیگر از مواردی که باعث خرابی تلویزیون می شود قرار دادن آن در محیط گرم است گرما و همچنین رطوبت بر روی تلویزیون تاثیر گذار است و باعث خرابی آن می شود بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که از قرار دادن تلویزیون در محیط گرم مانند شوفاژ ،نزدیک به محیط آشپزخانه ،جاهای مرطوب خودداری نمایید.

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي


يکي از مواردي که ممکن است براي تلويزيون شما هم پيش آمده باشد اين است که موقع تماشا به صورت خودکار تلويزيون Restart مي شود و مدام اين عمل تکرار مي شود در اين صورت بهتر است براي جلوگيري از به وجود آمدن مشکلات بيشتر تلويزيون را خاموش نموده و جهت تعمير آن با نمايندگي تماس حاصل نماييد .

اين مشکل به وجود آمده در تلويزيون مي تواند مربوط به دو قطعه اصلي برد پاور و برد مين تلويزيون باشد .که در ادامه به توضيحاتي راجع به اين قطعات خواهيم پرداخت .

تعمير برد پاور تلويزيون ال جي در اسلامشهر


يکي از قطعات اصلي تلويزيون برد پاور يا همان منبع تغذيه مي باشد . اين برد تامين کننده برق لازم براي روشن شدن تلويزيون مي باشد . ولتاژ برق شهري بسيار بالاست و از آنجايي که بابت روشن شدن تلويزيون نياز به ولتاژ پايين تري مي باشد اين برد پاور وظيفه تبديل ولتاژ لازم را برعهده دارد و کوچکترين خطايي در اين برد موجب روشن نشدن و يا خاموش و روشن شدن تلويزيون مي شود .

برد پاور هم از آن دسته از قطعاتي است که قابل تعمير مي باشد .البته بستگي به يک سري عوامل دارد .اگر برخي قطعات موجود براي پاور دچار سوختگي شده باشند و قابل تعويض باشند مي توان گفت تنها با تعويض آن قطعات دوباره برد قابل استفاده مي باشد ولي اگر برد دچار سوختگي بيش از حد شده باشد بايد آن را تعويض نمود .از وجود يک سري نشانه ها و عوامل متوجه اين مي شويد که برد پاور تلويزيون دچار ايراد شده است اين نشانه ها عبارتند از :

?) دير روشن شدن تلويزيون
?) چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلويزيون
?) خاموش و روشن شدن خودکار تلويزيون
?) روشن نشدن و ثابت بودن چراغ پاور تلويزيون
?) خاموش شدن کامل تلويزيون

يک سري از عوامل در سوختن و يا از کار افتادن برد پاور تاثيرگذار است که ما به دو دليل شايع آن مي پردازيم .

الف) مستهلک شدن قطعات :

یکی از عوامل مهمی که باعث سوختن برد پاور می شود مستهلک و فرسوده شدن قطعات بکار رفته بر روی برد پاور می باشد که می توان به استفاده طولانی مدت از تلویزیون یا پایان عمر مفید آن ها اشاره نمود در این صورت اگر قطعات قابل تعویض باشند آنها را تعویض نموده و یا اگر برد پاور به طور کامل دچار سوختگی شده باشد باید آن را تعویض نمود که این جایگزینی باید با قطعات اصلی و اورجینال صورت گیرد .

ب) نوسانات برق :

حتما این موضوع برای شما پیش آمده است که با قطع جریان برق منزل خود مواجه شده باشید و این امر یکی از اصلی ترین موضوعاتی می باشد که احتمال دارد برد پاور تلویزیون شما را دچار اختلال و ایراد فنی کند .از این رو اولین توصیه ما به شما عزیزان استفاده از محافظ برای تلویزیون است.

هنگامی که برق دچار قطع و وصلی می شود برق شهری با ولتاژ بالا به یکباره وارد تلویزیون می شود که این امر موجب آسیب رسیدن به برد پاور تلویزیون می شود چون در ابتدا بر روی برد پاور و بعد بر روی دیگر قطعات تلویزیون تاثیر گذار است و وجود محافظ تا حدودی از این قبیل مشکلات جلوگیری می کند .لازم به ذکر است که جایگزینی قطعات در این نمایندگی همواره با قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود .

چون در صورت استفاده قطعات تقلبی و بی کیفیت علاوه بر این که بعد از بازده زمانی کوتاهی مجددا همان مشکل قبل برای تلویزیون پیش می آید این امر باعث می شود که این قطعه بی کیفیت بر روی دیگر قطعات تلویزیون همه تاثیر منفی گذاشته و باعث اختلال در عملکرد قطعات دیگر نیز شود. مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی در اسلامشهر از قطعات اصلی برای تعمیرات برد پاور استفاده می کند.

تعمير مين برد تلويزيون ال جي در اسلامشهر


از ديگر عواملي که موجب خاموش و روشن شدن تلويزيون ميشود آسيب ديدگي در بخش مين برد تلويزيون است . مين برد يکي از اصلي ترين قطعات تلويزيون مي باشد که خرابي در اين قطعه موجب به وجود آمدن اختلال در عملکرد کل تلويزيون مي باشد. يک سري علائمي که شما متوجه مي شويد اين اختلال در تلويزيون مربوط به مين برد تلويزيون است ، عبارتند از :

نمايش لوگو ال جي بر روي تصوير و خاموش شدن تلويزيون
هنگ کردن تلويزيون
حذف کانال ها با هر بار خاموش و روشن کردن
ايجاد خطوط رنگي بر روي تصوير
عمل نکردن پورت HDMI تلويزيون

در ادامه به بررسي دلايلي که باعث خرابي در مين برد تلويزيون مي شود خواهيم پرداخت :

استفاده از کابل HDMI نامرغوب :
تلويزيون هاي امروزه به دليل هوشمند بودن و اتصال به اينترنت و گوشي و...مورد توجه بسياري از کاربران قرار گرفته است .براي اتصال لپ تاب ، گوشي و ....مي توان از کابل HDMI استفاده نمود .حال اگر اين کابل مورد استفاده نامرغوب و بي کيفيت باشد موجب آسيب رساندن به تلويزيون مي شود .

بدين صورت که کابل HDMI به مين برد تلويزيون متصل مي شود و اين امر موجب اختلال در عملکرد مين برد تلويزيون مي شود . توصيه ما به شما عزيزان اين است که از کابل هاي مرغوبي که به هنگام خريد تلويزيون به شما داده مي شود استفاده نماييد .

استفاده از فلش ويروسي :
اکثر کاربران با اين امر روبرو شده اند که براي تماشاي فيلم و يا پخش موزيک فلش خود را به تلويزيون وصل کرده باشند . حال اگر اين فلش ويروسي باشد اين امر بر روي مين برد تلويزيون تاثير گذار است و باعث اختلال در عملکرد کل تلويزيون مي شود بنابر اين توصيه ما به شما کاربران عزيز اين است که قبل از متصل نمودن فلش به تلويزيون ابتدا آن را ويروس کشي کنيد بعد از آن استفاده کنيد .

همچنين به دليل هوشمند بودن تلويزيون ها پيش آمده که از طريق گوشي به اينترنت وصل شده باشيد و به وب گردي بپردازيد .سايت هاي مختلف امکان دارد داراي ويروس باشند که اين وب گردي موجب وارد شدن ويروس به تلويزيون شود و همين امر موجب آسيب رسيدن به مين برد تلويزيون مي شود .

از دیگر عواملی که موجب آسیب رسیدن به مین برد تلویزیون می شود می توان به نوسانات برقی ، آب خوردگی پنل تلویزیون ، نبود محافظ و استفاده مداوم از وای فای و ....اشاره نمود . که خرابی در مین برد گاهی مربوط به سوختن CPU آن می باشد که در برخی از مدل ها با تعمیر مین برد مشکل برطرف می شود ولی در برخی دیگر که ، احتمال سوختگی مین بالاتر باشد تنها باید مین برد را تعویض نمود و لازم به ذکر است که در این نمایندگی تمام قطعات در صورت تعویض با قطعات اورجینال و اصلی صورت می گیرد .

مشکل صدای تلویزیون ال جی :

از دیگر خدمات قابل ارائه توسط تعمیرات تلویزیون ال جی در اسلامشهر می توان به این موضوع پرداخت که اگر مشکلی در صدای تلویزیون ال جی شما پیش آمده باشد این امر نیز توسط مرکز ما قابل تعمیر می باشد .امکان دارد این مشکل بوجود بیاید که صدای تلویزیون رسایی قبل را نداشته باشد ،خش خش کند و یا کامل قطع شده باشد و...
قطعاتی که در صورت خرابی صدای تلویزیون ال جی می تواند بر روی آنها تاثیر گذار باشد مین برد و اسپیکر های تلویزیون می باشد .

مین برد :

همانطور که در توضیحات بالا نیز گفته شد یکی از قطعات اصلی تلویزیون می باشد که در ارتباط مستقیم با سیستم صوتی تلویزیون است . صدا به وسیله ی مین برد به بلند گوها منتقل می شود ‌و صدا پخش می شود که در این باره مین برد قابل تعمیر نیز می باشد .اما گاهی تعمیر در برخی مدل ها مین برد جوابگو نمی باشد که در این صورت باید عمل تعویض انجام گیرد ضمنا لازم به ذکر است که تعویض تنها با قطعات اورجینال و اصلی امکان پذیر می باشد .

بلند گوها :

یکی از اصلی ترین دلایل نبود صدا و یا مشکل در پخش صدای تلویزیون مربوط به بلند گو های تلویزیون است . یکی از راه های بررسی این موضوع توسط کاربر این می باشد که هدفون یا اسپیکرهای جانبی را به تلویزیون وصل کنید و بررسی نمایید که آیا صدا از آنها شنیده می شود و یا خیر . اگر صدا پخش شد که یعنی در قسمت بلندگوهای تلویزیون ایراد فنی بوجود آمده است و نیاز به بررسی و تعمیر توسط تکنسین متخصص این امر را دارد .

تعمیر آب خوردگی تلویزیون ال جی در اسلامشهر

یکی دیگر از خدمات تخصصی قابل ارائه توسط تعمیرات تلویزیون ال جی در اسلامشهر می توان به تعمیر تلویزیون های آب خورده اشاره نموده ک این امر بسیار تخصصی می باشد . این مرکز دارای دستگاه های مدرن و تجهیزات کامل بابت تعمیر تلویزیون آب خورده شما می باشد .تمیز کردن گرد و غبار از صفحه تلویزیون امری طبیعی می باشد که این امر را معمولا با محلول های تمیز کننده انجام می دهند .

همچنین وجود کودکان در منزل احتمال امر آب خوردگی تلویزیون را بالاتر برده است . آب و مایع تمیز کننده ریخته شده بر روی تلویزیون در صورتی که به پایین تلویزیون برسد و چون فلت های برد آدرس و همچنین فلت های انتقال دهنده تصویر در پایین تلویزیون قرار دارند ، این امر موجب آسیب رسیدن به پنل تلویزیون و قطعات داخلی آن می شود بعد از عمل آب خوردگی تلویزیون شما می توانید یک سری اقدامات را اجرا کنید تا از آسیب دیدگی بیشتر قطعات تلویزیون جلوگیری نمایید که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت .

اقدامات اولیه پس از آب خوردگی تلویزیون :

  • تلویزیون را از برق بکشید.
  • اگر مقدار آب ریخته شده زیاد است با احتیاط کامل محل تلویزیون را تغییر دهید.
  • نواحی آب خورده تلویزیون را خشک کنید.
  • تلویزیون را در محلی که تهویه هوا به خوبی صورت میگیرد قرار دهید تا نواحی خیس شده خشک شود.

به هیچ وجه اقدام به باز کزدن تلویزیون نکنید زیرا با توجه به اینکه تلویزیون از پریز برق جدا شده اما همچنان پاور آن دارای برق می باشد و هم اینکه احتمال دارد در حین باز کردن متوجه نشوید و پنل تلویزیون شما آسیب ببیند که هزینه پنل آن خیلی از هزینه تعمیر آب خوردگی تلویزیون بیشتر است .بنابراین توصیه ما به شما کاربران گرامی این است که بعد از اقداماتی که در توضیحات بالا به آن اشاره شده از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل نمایید و تعمیر تلویزیون آب خورده خود را به تکنسین و متخصص ما در این زمینه بسپارید .

نشانه هایی که به دلیل آب خوردگی تلویزیون رخ می دهد :

لازم به ذکر است که تلویزیون را درمحلی رطوبت زیاد است و یا نزدیک آشپزخانه به دلیل گرما و رطوبت قرار ندهید و همچنین از قرار دادن تلویزیون در زیر کولر خودداری نمایید این موارد باعث مشکل آب خوردگی تلویزیون می شود به وجود آمدن نشانه هایی در تصویر تلویزیون شما را از موضوع آب خوردگی مطلع می نماید مانند :

  • قطع شدن کامل تصویر
  • ایجاد خطوط رنگی بر روی تصویر
  • نگاتیوی شدن تصویر
  • ایجاد نوار روی تصویر
  • دو نیمه شدن تصویر و تفاوت آن از نظر میزان روشنایی

این تعمیرگاه قابلیت تعمیر موارد زیر را دارد :

  • تعمیرآب خوردگی
  • تعویض فلت
  • برطرف کردن خط های افقی
  • تعمیر تصویر کرکره ای
  • تعمیر خطوط دفتری
  • تعمیر سفیدی یک دست تصویر
  • و....

تعمیر تلویزیون ال جی اسلامشهر در منزل

تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی در اسلامشهر به منظور آسایش و رفاه حال شما عزیزان خدمات تعمیر در منزل را برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته است.در صورت بروز مشکل در تلویزیون خود کافیست تنها با ما تماس گرفته تا در سریعترین زمان ممکن کارشناسان و تکنسین متخصص تعمیر تلویزیون به منزل و یا محل مورد نظر شما اعزام گردند. تعمیر تلویزیون ال جی در منزل دارای مزایای بسیاری می باشد که از جمله می توان به عدم جا به جایی تلویزیون اشاره نمود.

احتمال دارد بر اثر جابه جایی تلویزیون و بردن آن به تعمیرگاه و یا مراکز تخصصی تعمیرات در حین جابه جایی،تلویزیون دچار شکستگی پنل و یا فشار آمدن به صفحه شود که این امر موجب می شود شما هزینه ی بالاتری را بابت تعمیر تلویزیون خود متقبل شده،و یا مجبور به خرید تلویزیون جدیدی شوید.که تعمیر در منزل باعث منتفی شدن قصیه جابه جایی تلویزیون می شود.

از دیگر مزایای تعمیر در منزل می توان به روند سرعت تعمیر اشاره نمود.بعد از تماس شما،و ثبت درخواست تعمیر تلویزیون، نزدیک ترین کارشناس و تکنسین به محل شما اعزام شده و همچنین از روی مشکل و مدل اعلام شده ی تلویزیون توسط شما،کارشناسان ما تجهیزات و همچنین قطعات مورد نیاز تلویزیون شما را همراه خود آورده و اقدام به تعمیر تلویزیون می کنند.این امر موجب می شود در سریعترین زمان،تعمیر تلویزیون شما انجام گیرد.که این تعمیر در منزل علاوه بر افزایش سرعت روند تعمیرات،موجب صرفه جویی در زمان نیز می شود.

روند درخواست تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر

حال در این بخش به این موضوع می پردازیم،اگر متوجه ایرادی در دستگاه تلویزیون ال جی خود شدید نگران نباشید،کافیست از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید.
به چند طریق شما می توانید بابت تعمیر تلویزیون خود اقدام کنید:

۱) از طریق مراجعه حضوری :

به این روال که در صورت بروز مشکل و نقص فنی در تلویزیون از طریق آدرس نمایندگی و شعب ثبت شده در سایت می توانید به نزدیک ترین مرکز،به محل زندگی خود مراجعه نموده و دستگاه را تحویل مرکز دهید که در این صورت تمام روال تعمیر تلویزیون شما در مرکز صورت می گیرد.

۲) ثبت درخواست تعمیر در منزل :

این روش که پردرخواست ترین از سمت کاربران می باشد به این منوال است که از طریق شماره های ثبت شده در سایت با تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر تماس گرفته و درخواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت نمایید.بعد از تماس با مجموعه از شما مدل و مشکل تلویزیون درخواست می شود که شما می توانید با اعلام کامل مشکل و یا مشکلات به وجود آمده در دستگاه خود و همچنین مدل تلویزیون که می توانید آن را از روی برچسب نصب شده پشت تلویزیون و همچنین از روی دفترچه و یا کارتون دستگاه ببینید،به همکاران ما اعلام نمایید.

اپراتورهای ما نسبت به تکمیل فرم درخواست شما اقدام می نمایند و بعد از تکمیل فرم آن را به کارشناس و تکنسین متخصص تعمیر تلویزیون که به محل و یا منزل شما نزدیک هستند ارجاع می دهند. کارشناسان ما با شما تماس گرفته و طبق ساعت هماهنگ شده در منزل شما حاضر می گردند و بعد از بررسی های لازم و همچنین پاسخگویی به تمام سوالات شما و برآورد هزینه با صلاحدید شما نسبت به تعمیر تلویزیون اقدامات لازم را انجام می دهند.کارشناسان ما بنا بر مشکل و مدل اعلامی تلویزیون شما قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورند و تعمیر و یا تعویض قطعه را در همان منزل شما انجام می دهند.

ضمنا باید عرض شود که تمام تعمیرات و تعویض قطعات،با قطعات اورجینال و اصلی می باشد.همچنین هزینه منصفانه و عادلانه تعمیرات تلویزیون در این مجموعه،وجه تمایز این نمایندگی می باشد.

۳) از طریق ثبت درخواست در سایت به صورت اینترنتی :

از وب سایت گزینه ای به نام ثبت درخواست تعمیر تلویزیون وجود دارد،که شما با مراجعه به این قسمت و تکمیل فرم درخواست می توانید نسبت به ثبت در خواست خود اقدام نمایید.در این صورت نیز همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم بابت درخواست تعمیر شما را انجام می دهند.

خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی در اسلامشهر

یکی از مهم ترین عوامل و معیارها در خرید هر وسیله ای ضمانت و گارانتی آن می باشد.تلویزیون ال جی با چندین دهه سابقه در ارائه خدمات و ضمانت برای همگان برندی معتبر و رسمی میباشد.این شرکت به شما این اطمینان را می دهد که در صورت بروز خطا و ایراد در تلویزیون شما همواره پشیبان دستگاه شما است .

در صورت خرید تلویزیون،از فروشگاه و یا نمایندگی یک برگه تحت عنوان کارت گارانتی دستگاه به شما میدهند و به مدت یک دوره زمانی مشخصی،دستگاه تلویزیون شما را گارانتی و ضمانت می کند.به همین خاطر در صورتی که مشکلی در تلویزیون شما به وجود آید،می توانید با شماره های ثبت شده بر روی برگه گارانتی تماس گرفته و نسبت به حل مشکل خود اقدام نمایید،و شرکت به صورت رایگان این تعمیر را برای شما انجام دهد.

تعمیر تلویزیون ال جی در اسلامشهر این نوید را به شما میدهد که تلویزیون شما چه دارای گارانتی باشد،و یا گارانتی نداشته باشد به اصطلاح تلویزیون بانه ای و یا از هر فروشگاهی خریداری شده باشد،ما تعمیر تلویزیون شما را پذیرا می باشیم.بنابراین در صورت بروز مشکل در تلویزیون خود،تنها از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در سایت با ما تماس بگیرید. تعمیر دستگاه خود را به این مرکز بسپارید.همچنین لازم به توضیح میباشد که خدمات تعمیر انجام شده در این تعمیرگاه شامل ۶ماه گارانتی میباشد که بعد از انجام خدمت به شما تحویل داده می شود.

تعمیرات انجام شده در این مرکز تنها با قطعات اصلی و اورجینال می باشد. تعمیرگاه سیما این اطمینان را به شما می دهد که با خیالی آسوده و فراغ بال تعمیر تلویزیون خود را به ما بسپارید تا با تعمیر کامل دستگاه تلویزیون شما توسط افراد خبره و متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون ،آن را مجددا مانند قبل مورد استفاده شما عزیزان قرار دهیم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 1044
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی