loading...

مرکز تعمیرات

بازدید : 45
چهارشنبه 1 دی 1400 زمان : 19:14


شرکت مجاز سيما با بيش از 30 سال تجربه در زمينه ي تعمير تلويزيون ال جي با بهره گيري از بهترين تعميرکاران تلويزيون، آمادگي دارد تعميرات تلويزيون ال جي شما را در اسرع وقت و با قيمت مناسب در محل و منزل شما به عهده بگيرد.تعمير تلويزيون ال جي با ضمانت شش ماهه انجام مي شود.

مرکز تخصصي تعمير تلويزيون ال جي هر ساله با برگزاري دوره هاي آموزشي براي تعميرکارن تلويزيون ال جي، اين تعميرکاران را با روش ها و دستگاه هاي جديد تعميرات آشنا کرده و نحوه صحيح تعميرات تلويزيون ال جي را به آنها آموزش مي دهند. شما مي توانيد با خيال آسوده زماني که تلوزيون شما خراب مي شود و نياز به تعميرات دارد با تعميرگاه مجازسيما تماس گرفته تا ما متخصص ترين و ماهر ترين تعميرکار را براي شما اعزام کنيم تا در کمترين زمان ممکن و با هزينه مناسب نسبت به حل خرابي تلويزيون شما اقدام شود و دستگاه را مانند روز اولش به شما همشهري گرامي تحويل دهيم.

تعميرات تلويزيون ال جي در منزل

جا به جايي تلويزيون به دليل حساس بودن پنل تلويزيون داراي مخاطراتي مي باشد، لذا سرويس تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل با استقبال و رضايت مشتريان مواجه شده است. شما مي توانيد درخواست خود را از طريق فرم و يا شماره تماس ثبت کنيد.

جهت آسيب نديدن تلويزيون شما خدمات تعمير در منزل و محل را توصيه مي کنيم. تکنسين هاي مجاز سيما با تجربه بوده و با تسلط کامل تلويزيون شما را در محل تعمير مي کنند.

واحد تعميرات مجاز سيما آمادگي دارد در کمترين زمان ممکن، بعد از درخواست شما عزيزان تکنسين هاي متخصص تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل را جهت آسايش شما به محل اعزام کند. مجاز سيما شعبه هاي متعددي در سطح شهر دارد به همين خاطر اعزام تکنسين در کمترين زمان انجام مي شود.

ارائه ضمانت نامه کتبي پس از فرايند تعمير تقديم مشتري مي گردد. اين ضمانت نامه براي آسودگي خاطر شما از خدمات ارائه شده است. در صورت بروز مجدد مشکل و اعلام شما به واحد تعميرات مجاز سيما سريعا تکنسين به منزل شما اعزام مي شود.

تعمير تلويزيون ال جي در تهران
مجاز سيما با ايجاد چندين شعبه در سطح شهر تهران اين امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانيد در سريع ترين زمان به مرکز تعمير تلويزيون ال جي در تهران دسترسي داشته باشيد. تمامي شعب مجاز سيما مجهز به تجهيزات پيشرفته تعميرات مي باشند. شما مي تواند براي تعمير تلويزيون خود به شعب مجاز سيما مراجعه بفرمايد ، يا با تماس و در خواست تعمير تلويزيون ال جي در منزل تکنسين ما در کمترين زمان ممکن براي سرويس و تعمير دستگاه شما حاضر مي شوند.

شرکت تعميرات مجاز سيما يک مرکز تخصصي در زمينه تعمير تلويزيون مي باشد. اين مجموعه با جدترين تکنولوژي هاي روز آشنا مي باشد. تعمير تلويزيون ال جي با قطعات اصلي و ضمانت کتبي انجام مي شود. سعي ما بر اين است که تعمير تلويزيون ال جي شما در منزل و محل شما انجام شود. در صورتي که تعمير دستگاه شما در منزل امکان پذير نباشد، و نياز به دستگاه و ابزار آلات پيشرفته باشد. تلويزيون شما به نزديک ترين شعبه تعمير تلويزيون ال جي در تهران منتقل مي شود. بعد از انتقال تلويزيون به نزديک ترين شبعه در تهران ، سعي ما بر آن است که در کمترين زمان ممکن تلويزيون شما را تعمير کنيم، بعد از تعمير، دستگاه شما تست مي شود تا از هر جهت مشکلي نداشته باشد.

اين مرکز تخصصي يکي از بزرگترين مجموعه ها در زمينه تعمير تلويزيون ال جي در تهران مي باشد. اين شرکت با چندين دهه تجربه در زمينه تعميرات انواع تلويزيون اين افتخار را دارد که در خدمت شما عزيزان و همشهران تهراني بوده است.

مزيت هاي مرکز تعميرات تلويزيون ال جي


يکي از مهمترين مزيت هاي مرکز تعمير تلويزيون ال جي مجاز سيما براگزاري دوره هاي آموزشي براي تکنسين ها اين مجموعه مي باشد. به همين خاطر تکنسين هاي اين مجموعه هميشه بروز بوده و با جديد ترين تکنولوژي هاي روز آشنا هستند. اين تخصص باعث شده است که تعميرکاران اين مجموعه به راحتي عيب يابي تلويزيون هاي جديد را انجام دهند و تعمير و ترميم تلويزيون شما را انجام دهند.
اين مجموعه با دارا بودن دستگاه هاي تعميرات روز دنيا، توانسته تعميرات برد و پنل تلويزيون را به خوبي انجام دهد. براي انجام تعميرات برد تلويزيون نياز به دستگاه هاي پيشرفته مي باشد، در غير اين صورت تعميرات به درستي انجام نمي شود و باعث آسيب رسيد به برد و صفحه تلويزيون مي شود. تجهيزات يکي از مهم ترين نياز ها براي انجام درست تعميرات مي باشد.

شرکت مجاز سيما يکي از بزرگترين مجموعه ها در زمينه تعمير تلويزيون ال جي در تهران مي باشد. يک مزيت بسيار مهم اين مجموعه دارا بودن چندين شعبه در تهران و شهرستان هاي تهران مي باشد. اين امر باعث شده است، که در سريع ترين زمان ممکن خدمات سرويس و تعمير دستگاه شما انجام شود.

تعمير تلويزيون (LCD) ال جي

يکي از تحولات بزرگ در نمايشگرها اختراع صفحه ال سي دي بود. کلمه LCD مخفف Liquid Crystal Display است و به معناي صفحه نمايشي با محلول کريستال مايع است. با آمدن تلويزيون هاي ال سي دي تلويزيون با اينچ هاي بزرگ وارد بازار شدن و رونق تازه اي به اين بازار داده شد. تکنولوژي تلويزيون هاي ال سي دي با تلويزيون هاي لامپي کاملا متفاوت است.

مجاز سيما تعميرات تلويزيون هاي ال سي دي ال جي را به صورت تخصصي انجام مي دهد. اگر تلويزيون ال سي دي شما خراب شده است مي توانيد با مرکز مجاز سيما براي تعميرات و سرويس تلويزيون تماس بگيريد. در اولين تماس مشاوران ما سعي مي کنند، با راهنمايي هاي اوليه مشکل شما را برطرف کنند، در صورتي که خرابي از سخت افزار تلويزيون شما باشد، با علام هزينه تقريبي از سمت مجازسيما مي توانيد در خواست تعمير خود را ثبت کنيد.

تعميرات تلويزيون (LED) ال جي


تلويزيون هاي ال اي دي بعد از تلويزيون هاي ال سي دي به بازار آمدن، اما يک نکته بسيار جالب که بايد بدانيد، تلويزيون هاي LED همان تلويزيون هاي LCD هستند و فقط از بک لايت ال اي دي براي آن استفاده شده است.

يکي از مزيت هاي تلويزيون ال اي دي نسبت به تلويزيون ال سي دي روشنايي بيشتر و کيفت بيشتر تصوير مي باشد. يک مزيت ديگر مصرف پايين برق نسبت به تلويزيون هاي ال سي دي مي باشد.

تعميرات تلويزيون ال اي دي نسبت به ال س دي زياد متفاوت نمي باشد، چون ساختار کار کرد آنها تقريبا مشابه مي باشد. مجاز سيما تعميرات تلويزيون LED ال جي را به صورت تخصصي انجام مي دهد.

تعميرات تلويزيون (OELD) ال جي

تلويزيون هاي OLED از جديد ترين تلويزيون هاي بازار مي باشند. تلويزيون هاي او ال اي دي در واقع تلويزيون هاي LED واقعي هستند، اين بدين معني است که پيکسل هاي صفحه خود روشن مي شوند و نياز به نور بک لايت ندارند.

اين امر باعث شده است که کيفيت صفحه تلويزيون هاي OLED افزايش چشمگيري داشته باشد. نمايش تصوير در تلويزيون هاي OLED طبيعي ترين حالت ممکن را دارد، يعني رنگ هايي که نمايش داده مي شود بسيار طبيعي مي باشد.

تعميرات تلويزيون OLED بسيار پيچيده و تخصصي مي باشد، اگر اين کار توسط افراد غير متخصص انجام شود، ممکن است خسارت جبران ناپذيري به دستگاه شما وارد شود.

تلويزيون خود به خود خاموش شد

اين عيب بيشتر به دليل نوسان برق مي باشد و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به دليل اينکه با ولتاژ بسيار پايين کار مي کنند احتمال خرابي در برد مين نيز هست که بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل انجام مي شود. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي نيز به علت خرابي دستگاه هاي ورودي که به آنها متصل مي شود باعث از کار افتادن مين برد تلويزيون مي شود که در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود. براي اطلاع بيشتر سايت تعمير تلويزيون ال جي مراجعه کنيد.

تلويزيون هنگام کار کردن هنگ مي کند و خاموش و روشن مي شود
هنگ کردن تلويزيون بيشتر مربوط به برد مين مي باشد. خرابي برد مين ال سي دي هاي ال جي قابل تعمير مي باشد که در منزل انجام مي شود و برد تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم در اکثر موارد تعمير مي شوند. تعميرات مين برد از همکاران نيز پذيرفته مي شود. خرابي مين برد در تلويزيون هاي ال سي دي به دليل فرسوده شدن بعضي از قطعات مصرفي مي باشد. که هر چند سال بايد تعويض شوند در صورتي که تلويزيون دير تعمير شود باعث خرابي بيشتر مي شود. براي تعمير تلويزيون ال جي کافي است با شماره هاي مجاز سيما تماس بگيريد تا از طريق فرم تماس با ما در خواست خود را ثبت کنيد.

نبودن تصوير در تلويزيون دلايل متفاوتي دارد، گاهي وقت ها اين مشکل ساده بوده و با چند دکمه حل مي شود، اما بعضي از مواقع اين مشکل مي تواند پيچده باشد و خرابي از سخت افزار تلويزيون باشد. اولين مشکلي که بهتر است بررسي شود قسمت تنظيمات تلويزيون مي باشد، معمولا قسمت صرفه جويي انرژي فعال مي شود و نور بک لايت تلويزيون به کمترين ميزان خود مي رسد، براي حل اين مشکل به قسمات تنظيمات تصوير برويد و گزينه صرفه جويي انرژي را غير فعال کنيد. در صورتي که با اين کار مشکل حل نشد، مي توانيد به قسمت تنظيمات تلويزيون برويد و در قسمت تنظيمات سيستم گزينه تنظيمات کارخانه را انتخاب کنيد. بعد از انتخاب اين گزينه تمام تنظيمات تلويزيون بايد مرحله به مرحله انجام شود.

يکي ديگر از عوامل نداشتن تصوير در تلويزيون خرابي بک لايت تلويزيون مي باشد، بک لايت نور زمينه تصوير تلويزيون مي باشد، با خراب شدن بک لايت صفحه تلويزيون سياه مي شود ولي صدا باقي مي ماند، معمولا تعمير بک لايت در منزل و محل شما انجام مي شود. بايد توجه داشته باشيد بک لايت تلويزيون بايد اورجينال باشد، در غير اين صورت خرابي بک لايت در زمان کوتاه تکرار مي شود. تعمير بک لايت در مرکز مجاز سيما با ضمانت شش ماهه انجام مي شود. تعمير بک لايت يک کار بسيار تخصصي مي باشد. تعمير تلويزيون ال جي در منزل بايد توسط افراد متخصص انجام شود، در غير اين صورت خرابي تلويزيون شما بيشتر مي شود و هزينه تعمير دستگاه شما بيشتر مي شود.

علت چشمک زدن چراغ پاور تلويزيون ال جي

وقتي تلويزيون را روشن مي کنيم و فقط چراغ جلويزي تلويزيون چشمک مي زند و نه صدا داريم و نه تصوير اين به اين معني است که مين برد تلويزيون به درستي کار نمي کند و مي تواند دلايل متفاوتي داشته باشد. يکي از عيب هاي شايع که در مين برد تلويزيون به وجود مي آيد خرابي cpu مين برد مي باشد که دليل خرابي معمولا گرماي زياد تلويزيون است. تلويزيون را نبايد جلوي شوفاژ يا پنجره قرار بدهيد چون گرماي که از پشت به تلويزيون وارد مي شود باعث مي شود تلويزيون بيش از حد گرم شود و باعث خرابي مين برد مي شود. معمولا cpu هنگام کار کردن گرم مي شود و اگر خنک کننده خوبي نداشته باشد از کار مي افتد. مرکز تعميرات تلويزيون ال جي بعد از تعمير برد يک فن براي خنک کردن تلويزيون طراحي مي کند.

درصورتي بعد از روشن کردن تلويزيون چراغ پاور چشمک زد و بعد خاموش شد. ولي تلويزيون بدون تصوير بود و فقط صداي تلويزيون را مي شنديد معمولا اين خرابي مربوط به بک لايت تلويزيون مي باشد که بايد تعمير شود. دليل خراب شدن بک لايت تلويزيون اين است که ما در بيشتر اوقات از حداکثر نور زمينه استفاده مي کنيم. براي کم کردن نور زمينه به منوي تلويزيون برود و حالت تصوير را انتخاب کنيد و نور زمينه را به 100 يا 70 کاهش دهيد. هرچه نور زمينه کمتر باشد عمر بک لايت تلويزيون بيشتر مي شود. کم بودن نور زمينه باعث مي شود که تلويزيون کمتر گرم شود و عمر تلويزيون بيشتر مي شود.

مشکل رنگ در ال سي دي هاي ال جي

يکي از عيب هاي متداول که در تلويزيون هاي ال سي دي ال جي به وجود مي آيد ايراد در رنگ تصوير است و عيب يابي آن ها تقريبا مشکل است.عيب هاي رنگ در ال سي دي هاي ال جي متعدد هستند،مانند حالت رنگين کمان پيدا کردن(پخش شدن رنگ در صفحه نمايش ) از بين رفتن يکي از رنگ هاي اصلي (قرمز،آبي،سبز)

به وجود آمدن خطوط افقي يا عمودي در صفحه نمايش ،به هم ريختگي رنگ و …

تجربه ثابت کرده است مشکلات رنگ در مانيتور ها ،در صورتي که منبع تغذيه ،برد اينورتر و بک لايت ها سالم باشد به مواردي چون مادر برد و برد کنترلر (پنل LCD) مربوط است.

دلايلي که باعث شکستن پنل LCD مي شود
پنل LCD به دلايل مختلفي ممکن است بشکند.معولا به خاطر سقوط از روي ميز و رها شدن از دست ،هنگام حمل و نقل اين اتفاق مي افتد.گاهي اوقات ممکن است به دليل وارد کردن فشار بيش از حد به آن هنگام تميز کردن نيز بشکند. حتي ممکن است با پرتاپ يک خودکار يا مداد پنل دچار خرابي شود. براي جلوگيري از شکستگي پنل از محافظ صفحه نمايش استفاده کنيد.

آيا امکان تعمير پنل LCD شکسته وجود دارد؟
توجه داشته باشيد هيچ روشي براي تعمير پنل LCD شکسته وجود ندارد و تنها راه براي تعمير آن تعويض پنل شکسته با يک پنل جديد است.کريستال مايعي که ممکن است از پنل LCD شکسته خارج شود فوق العاده سمي است و برخورد آن با چشم و دهان خطرناک است.

تعمير تلويزيون ال جي مدل 42lw5700 و 47lw5700

تلويزيون هاي ال جي به مدل lw که بيشتر روي حالت استند باي مي مانند اين مشکل از برد مين مي باشد که در 90 در صد موارد برد مين قابل تعمير مي باشد و تعمير تلويزيون ال جي با ضمانت سه ماهه انجام مي شود تعميرات به صورت تخصصي و جز به جز انجام مي شود که کمترين هزينه را براي مشتري داشته باشد. تعمير تلويزيون در محل شما. تعميرات با قطعات اصلي و فابريکي مدل دستگاه شما. تعميرات با پيشترفته ترين دستگاهاي تعمير برد انجام مي شود.


شرکت مجاز سيما با بيش از 30 سال تجربه در زمينه ي تعمير تلويزيون ال جي با بهره گيري از بهترين تعميرکاران تلويزيون، آمادگي دارد تعميرات تلويزيون ال جي شما را در اسرع وقت و با قيمت مناسب در محل و منزل شما به عهده بگيرد.تعمير تلويزيون ال جي با ضمانت شش ماهه انجام مي شود.

مرکز تخصصي تعمير تلويزيون ال جي هر ساله با برگزاري دوره هاي آموزشي براي تعميرکارن تلويزيون ال جي، اين تعميرکاران را با روش ها و دستگاه هاي جديد تعميرات آشنا کرده و نحوه صحيح تعميرات تلويزيون ال جي را به آنها آموزش مي دهند. شما مي توانيد با خيال آسوده زماني که تلوزيون شما خراب مي شود و نياز به تعميرات دارد با تعميرگاه مجازسيما تماس گرفته تا ما متخصص ترين و ماهر ترين تعميرکار را براي شما اعزام کنيم تا در کمترين زمان ممکن و با هزينه مناسب نسبت به حل خرابي تلويزيون شما اقدام شود و دستگاه را مانند روز اولش به شما همشهري گرامي تحويل دهيم.

تعميرات تلويزيون ال جي در منزل

جا به جايي تلويزيون به دليل حساس بودن پنل تلويزيون داراي مخاطراتي مي باشد، لذا سرويس تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل با استقبال و رضايت مشتريان مواجه شده است. شما مي توانيد درخواست خود را از طريق فرم و يا شماره تماس ثبت کنيد.

جهت آسيب نديدن تلويزيون شما خدمات تعمير در منزل و محل را توصيه مي کنيم. تکنسين هاي مجاز سيما با تجربه بوده و با تسلط کامل تلويزيون شما را در محل تعمير مي کنند.

واحد تعميرات مجاز سيما آمادگي دارد در کمترين زمان ممکن، بعد از درخواست شما عزيزان تکنسين هاي متخصص تعمير تلويزيون سامسونگ در منزل را جهت آسايش شما به محل اعزام کند. مجاز سيما شعبه هاي متعددي در سطح شهر دارد به همين خاطر اعزام تکنسين در کمترين زمان انجام مي شود.

ارائه ضمانت نامه کتبي پس از فرايند تعمير تقديم مشتري مي گردد. اين ضمانت نامه براي آسودگي خاطر شما از خدمات ارائه شده است. در صورت بروز مجدد مشکل و اعلام شما به واحد تعميرات مجاز سيما سريعا تکنسين به منزل شما اعزام مي شود.

تعمير تلويزيون ال جي در تهران
مجاز سيما با ايجاد چندين شعبه در سطح شهر تهران اين امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانيد در سريع ترين زمان به مرکز تعمير تلويزيون ال جي در تهران دسترسي داشته باشيد. تمامي شعب مجاز سيما مجهز به تجهيزات پيشرفته تعميرات مي باشند. شما مي تواند براي تعمير تلويزيون خود به شعب مجاز سيما مراجعه بفرمايد ، يا با تماس و در خواست تعمير تلويزيون ال جي در منزل تکنسين ما در کمترين زمان ممکن براي سرويس و تعمير دستگاه شما حاضر مي شوند.

شرکت تعميرات مجاز سيما يک مرکز تخصصي در زمينه تعمير تلويزيون مي باشد. اين مجموعه با جدترين تکنولوژي هاي روز آشنا مي باشد. تعمير تلويزيون ال جي با قطعات اصلي و ضمانت کتبي انجام مي شود. سعي ما بر اين است که تعمير تلويزيون ال جي شما در منزل و محل شما انجام شود. در صورتي که تعمير دستگاه شما در منزل امکان پذير نباشد، و نياز به دستگاه و ابزار آلات پيشرفته باشد. تلويزيون شما به نزديک ترين شعبه تعمير تلويزيون ال جي در تهران منتقل مي شود. بعد از انتقال تلويزيون به نزديک ترين شبعه در تهران ، سعي ما بر آن است که در کمترين زمان ممکن تلويزيون شما را تعمير کنيم، بعد از تعمير، دستگاه شما تست مي شود تا از هر جهت مشکلي نداشته باشد.

اين مرکز تخصصي يکي از بزرگترين مجموعه ها در زمينه تعمير تلويزيون ال جي در تهران مي باشد. اين شرکت با چندين دهه تجربه در زمينه تعميرات انواع تلويزيون اين افتخار را دارد که در خدمت شما عزيزان و همشهران تهراني بوده است.

مزيت هاي مرکز تعميرات تلويزيون ال جي


يکي از مهمترين مزيت هاي مرکز تعمير تلويزيون ال جي مجاز سيما براگزاري دوره هاي آموزشي براي تکنسين ها اين مجموعه مي باشد. به همين خاطر تکنسين هاي اين مجموعه هميشه بروز بوده و با جديد ترين تکنولوژي هاي روز آشنا هستند. اين تخصص باعث شده است که تعميرکاران اين مجموعه به راحتي عيب يابي تلويزيون هاي جديد را انجام دهند و تعمير و ترميم تلويزيون شما را انجام دهند.
اين مجموعه با دارا بودن دستگاه هاي تعميرات روز دنيا، توانسته تعميرات برد و پنل تلويزيون را به خوبي انجام دهد. براي انجام تعميرات برد تلويزيون نياز به دستگاه هاي پيشرفته مي باشد، در غير اين صورت تعميرات به درستي انجام نمي شود و باعث آسيب رسيد به برد و صفحه تلويزيون مي شود. تجهيزات يکي از مهم ترين نياز ها براي انجام درست تعميرات مي باشد.

شرکت مجاز سيما يکي از بزرگترين مجموعه ها در زمينه تعمير تلويزيون ال جي در تهران مي باشد. يک مزيت بسيار مهم اين مجموعه دارا بودن چندين شعبه در تهران و شهرستان هاي تهران مي باشد. اين امر باعث شده است، که در سريع ترين زمان ممکن خدمات سرويس و تعمير دستگاه شما انجام شود.

تعمير تلويزيون (LCD) ال جي

يکي از تحولات بزرگ در نمايشگرها اختراع صفحه ال سي دي بود. کلمه LCD مخفف Liquid Crystal Display است و به معناي صفحه نمايشي با محلول کريستال مايع است. با آمدن تلويزيون هاي ال سي دي تلويزيون با اينچ هاي بزرگ وارد بازار شدن و رونق تازه اي به اين بازار داده شد. تکنولوژي تلويزيون هاي ال سي دي با تلويزيون هاي لامپي کاملا متفاوت است.

مجاز سيما تعميرات تلويزيون هاي ال سي دي ال جي را به صورت تخصصي انجام مي دهد. اگر تلويزيون ال سي دي شما خراب شده است مي توانيد با مرکز مجاز سيما براي تعميرات و سرويس تلويزيون تماس بگيريد. در اولين تماس مشاوران ما سعي مي کنند، با راهنمايي هاي اوليه مشکل شما را برطرف کنند، در صورتي که خرابي از سخت افزار تلويزيون شما باشد، با علام هزينه تقريبي از سمت مجازسيما مي توانيد در خواست تعمير خود را ثبت کنيد.

تعميرات تلويزيون (LED) ال جي


تلويزيون هاي ال اي دي بعد از تلويزيون هاي ال سي دي به بازار آمدن، اما يک نکته بسيار جالب که بايد بدانيد، تلويزيون هاي LED همان تلويزيون هاي LCD هستند و فقط از بک لايت ال اي دي براي آن استفاده شده است.

يکي از مزيت هاي تلويزيون ال اي دي نسبت به تلويزيون ال سي دي روشنايي بيشتر و کيفت بيشتر تصوير مي باشد. يک مزيت ديگر مصرف پايين برق نسبت به تلويزيون هاي ال سي دي مي باشد.

تعميرات تلويزيون ال اي دي نسبت به ال س دي زياد متفاوت نمي باشد، چون ساختار کار کرد آنها تقريبا مشابه مي باشد. مجاز سيما تعميرات تلويزيون LED ال جي را به صورت تخصصي انجام مي دهد.

تعميرات تلويزيون (OELD) ال جي

تلويزيون هاي OLED از جديد ترين تلويزيون هاي بازار مي باشند. تلويزيون هاي او ال اي دي در واقع تلويزيون هاي LED واقعي هستند، اين بدين معني است که پيکسل هاي صفحه خود روشن مي شوند و نياز به نور بک لايت ندارند.

اين امر باعث شده است که کيفيت صفحه تلويزيون هاي OLED افزايش چشمگيري داشته باشد. نمايش تصوير در تلويزيون هاي OLED طبيعي ترين حالت ممکن را دارد، يعني رنگ هايي که نمايش داده مي شود بسيار طبيعي مي باشد.

تعميرات تلويزيون OLED بسيار پيچيده و تخصصي مي باشد، اگر اين کار توسط افراد غير متخصص انجام شود، ممکن است خسارت جبران ناپذيري به دستگاه شما وارد شود.

تلويزيون خود به خود خاموش شد

اين عيب بيشتر به دليل نوسان برق مي باشد و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به دليل اينکه با ولتاژ بسيار پايين کار مي کنند احتمال خرابي در برد مين نيز هست که بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل انجام مي شود. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي نيز به علت خرابي دستگاه هاي ورودي که به آنها متصل مي شود باعث از کار افتادن مين برد تلويزيون مي شود که در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود. براي اطلاع بيشتر سايت تعمير تلويزيون ال جي مراجعه کنيد.

تلويزيون هنگام کار کردن هنگ مي کند و خاموش و روشن مي شود
هنگ کردن تلويزيون بيشتر مربوط به برد مين مي باشد. خرابي برد مين ال سي دي هاي ال جي قابل تعمير مي باشد که در منزل انجام مي شود و برد تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم در اکثر موارد تعمير مي شوند. تعميرات مين برد از همکاران نيز پذيرفته مي شود. خرابي مين برد در تلويزيون هاي ال سي دي به دليل فرسوده شدن بعضي از قطعات مصرفي مي باشد. که هر چند سال بايد تعويض شوند در صورتي که تلويزيون دير تعمير شود باعث خرابي بيشتر مي شود. براي تعمير تلويزيون ال جي کافي است با شماره هاي مجاز سيما تماس بگيريد تا از طريق فرم تماس با ما در خواست خود را ثبت کنيد.

نبودن تصوير در تلويزيون دلايل متفاوتي دارد، گاهي وقت ها اين مشکل ساده بوده و با چند دکمه حل مي شود، اما بعضي از مواقع اين مشکل مي تواند پيچده باشد و خرابي از سخت افزار تلويزيون باشد. اولين مشکلي که بهتر است بررسي شود قسمت تنظيمات تلويزيون مي باشد، معمولا قسمت صرفه جويي انرژي فعال مي شود و نور بک لايت تلويزيون به کمترين ميزان خود مي رسد، براي حل اين مشکل به قسمات تنظيمات تصوير برويد و گزينه صرفه جويي انرژي را غير فعال کنيد. در صورتي که با اين کار مشکل حل نشد، مي توانيد به قسمت تنظيمات تلويزيون برويد و در قسمت تنظيمات سيستم گزينه تنظيمات کارخانه را انتخاب کنيد. بعد از انتخاب اين گزينه تمام تنظيمات تلويزيون بايد مرحله به مرحله انجام شود.

يکي ديگر از عوامل نداشتن تصوير در تلويزيون خرابي بک لايت تلويزيون مي باشد، بک لايت نور زمينه تصوير تلويزيون مي باشد، با خراب شدن بک لايت صفحه تلويزيون سياه مي شود ولي صدا باقي مي ماند، معمولا تعمير بک لايت در منزل و محل شما انجام مي شود. بايد توجه داشته باشيد بک لايت تلويزيون بايد اورجينال باشد، در غير اين صورت خرابي بک لايت در زمان کوتاه تکرار مي شود. تعمير بک لايت در مرکز مجاز سيما با ضمانت شش ماهه انجام مي شود. تعمير بک لايت يک کار بسيار تخصصي مي باشد. تعمير تلويزيون ال جي در منزل بايد توسط افراد متخصص انجام شود، در غير اين صورت خرابي تلويزيون شما بيشتر مي شود و هزينه تعمير دستگاه شما بيشتر مي شود.

علت چشمک زدن چراغ پاور تلويزيون ال جي

وقتي تلويزيون را روشن مي کنيم و فقط چراغ جلويزي تلويزيون چشمک مي زند و نه صدا داريم و نه تصوير اين به اين معني است که مين برد تلويزيون به درستي کار نمي کند و مي تواند دلايل متفاوتي داشته باشد. يکي از عيب هاي شايع که در مين برد تلويزيون به وجود مي آيد خرابي cpu مين برد مي باشد که دليل خرابي معمولا گرماي زياد تلويزيون است. تلويزيون را نبايد جلوي شوفاژ يا پنجره قرار بدهيد چون گرماي که از پشت به تلويزيون وارد مي شود باعث مي شود تلويزيون بيش از حد گرم شود و باعث خرابي مين برد مي شود. معمولا cpu هنگام کار کردن گرم مي شود و اگر خنک کننده خوبي نداشته باشد از کار مي افتد. مرکز تعميرات تلويزيون ال جي بعد از تعمير برد يک فن براي خنک کردن تلويزيون طراحي مي کند.

درصورتي بعد از روشن کردن تلويزيون چراغ پاور چشمک زد و بعد خاموش شد. ولي تلويزيون بدون تصوير بود و فقط صداي تلويزيون را مي شنديد معمولا اين خرابي مربوط به بک لايت تلويزيون مي باشد که بايد تعمير شود. دليل خراب شدن بک لايت تلويزيون اين است که ما در بيشتر اوقات از حداکثر نور زمينه استفاده مي کنيم. براي کم کردن نور زمينه به منوي تلويزيون برود و حالت تصوير را انتخاب کنيد و نور زمينه را به 100 يا 70 کاهش دهيد. هرچه نور زمينه کمتر باشد عمر بک لايت تلويزيون بيشتر مي شود. کم بودن نور زمينه باعث مي شود که تلويزيون کمتر گرم شود و عمر تلويزيون بيشتر مي شود.

مشکل رنگ در ال سي دي هاي ال جي

يکي از عيب هاي متداول که در تلويزيون هاي ال سي دي ال جي به وجود مي آيد ايراد در رنگ تصوير است و عيب يابي آن ها تقريبا مشکل است.عيب هاي رنگ در ال سي دي هاي ال جي متعدد هستند،مانند حالت رنگين کمان پيدا کردن(پخش شدن رنگ در صفحه نمايش ) از بين رفتن يکي از رنگ هاي اصلي (قرمز،آبي،سبز)

به وجود آمدن خطوط افقي يا عمودي در صفحه نمايش ،به هم ريختگي رنگ و …

تجربه ثابت کرده است مشکلات رنگ در مانيتور ها ،در صورتي که منبع تغذيه ،برد اينورتر و بک لايت ها سالم باشد به مواردي چون مادر برد و برد کنترلر (پنل LCD) مربوط است.

دلايلي که باعث شکستن پنل LCD مي شود
پنل LCD به دلايل مختلفي ممکن است بشکند.معولا به خاطر سقوط از روي ميز و رها شدن از دست ،هنگام حمل و نقل اين اتفاق مي افتد.گاهي اوقات ممکن است به دليل وارد کردن فشار بيش از حد به آن هنگام تميز کردن نيز بشکند. حتي ممکن است با پرتاپ يک خودکار يا مداد پنل دچار خرابي شود. براي جلوگيري از شکستگي پنل از محافظ صفحه نمايش استفاده کنيد.

آيا امکان تعمير پنل LCD شکسته وجود دارد؟
توجه داشته باشيد هيچ روشي براي تعمير پنل LCD شکسته وجود ندارد و تنها راه براي تعمير آن تعويض پنل شکسته با يک پنل جديد است.کريستال مايعي که ممکن است از پنل LCD شکسته خارج شود فوق العاده سمي است و برخورد آن با چشم و دهان خطرناک است.

تعمير تلويزيون ال جي مدل 42lw5700 و 47lw5700

تلويزيون هاي ال جي به مدل lw که بيشتر روي حالت استند باي مي مانند اين مشکل از برد مين مي باشد که در 90 در صد موارد برد مين قابل تعمير مي باشد و تعمير تلويزيون ال جي با ضمانت سه ماهه انجام مي شود تعميرات به صورت تخصصي و جز به جز انجام مي شود که کمترين هزينه را براي مشتري داشته باشد. تعمير تلويزيون در محل شما. تعميرات با قطعات اصلي و فابريکي مدل دستگاه شما. تعميرات با پيشترفته ترين دستگاهاي تعمير برد انجام مي شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 1039
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی