loading...

مرکز تعمیرات

بازدید : 201
پنجشنبه 18 دی 1399 زمان : 17:38

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت

ال جی سرویس مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در پاکدشت می باشد. یکی از ویژگی های مهم شرکت ال جی سرویس ارائه خدمات در منزل و محل شما می باشد. شما با یک تماس می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل بهره بگیرد. امروزه تلویزیون های خانگی یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین وسایل های الکترونیکی موجود در هر منزلی به شمار می رود و طبیعتا دارای طرفداران بسیاری بوده و محبوبیت بسیار بالایی دارد.

اما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر مدل یا برند از تلویزیون ها رخ دهد، بروز اشکالات و نواقص فنی در تلویزیون ها می باشد. همانطور که می دانید برای تولید تلویزیون های خانگی از قطعات و اجزای بسیار زیادی استفاده می شود که طبیعتا هر کدام از آن ها دارای نقش ویژه و به سزایی در عملکرد دستگاه دارند و طبیعتا با معیوب شدن آن ها، عملکرد کلی دستگاه نیز مختل می شود.

لذا یکی از تخصصی ترین اقدامات در زمینه تعمیرات، مربوط به تعمیر تلویزیون ال جی و مانیتور ها به شمار می رود که قطعا برای عیب یابی و همچنین رفع عیب و نقص های تلویزیون بای علاوه بر دانش، مهارت های تعمیراتی نیز داشته باشید تا به خوبی و کامل تمامی ایرادات و مشکلات را برطرف نمایید.

خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت

علل و دلایل بسیار زیادی می تواند موجب خرابی و عدم عملکرد صحیح تلویزیون ها شود که برای رفع و تعمیر هر کدام باید از شیوه و روش های مختلفی استفاده کرد. در قسمت های زیر به بررسی و توضیح تمامی مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون ها به وجود آدی و نحوه تعمیرات تلویزیون را مورد بررسی قرار داده ایم که قطعا اطلاع داشتن از آن ها برای کاربران می تواند بسیار مفید واقع شود.

  • مشکل پرش تصویر تلویزیون در حالت نمایش تصویر در پاکدشت

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون به وجود آید، پرش تصویر آن در حین نمایش و روشن بودن آن می باشد که قطعا سبب از بین رفتن لذت تماشای فیلم یا برنامه مورد نظر می شود. بروز چنین اختلالی در تلویزیون ها باعث می شود که تصویر دیگر آن وضوح و کیفیت اولیه خود در نمایش را نداشته باشد.

مشکل پرش تصویر در تلویزیون ال جی دارای دلایل و علل متعددی است و می تواند به دلیل معیوب بودن چند قطعه باشد اما مهم ترین و شایع ترین دلیل بروز چنین حالتی برای دستگاه، وجود ایرادات و اختلال در پنل دستگاه می باشد.

به همین جهت بهتر است که قبل از انجام هر گونه اقدامی، یک تعمیر کار حرفه ای و با دانش تمامی قطعات و اجزای مربوط به بروز یافتن چنین مشکلی را به طور کامل و دقیق بررسی کند تا از سالم بودن آن ها اطمینان کسب شود و پس از یافتن مشکل اصلی در دستگاه، آن قطعه را تعمیر یا به طور کلی تعویض کند.

  • تعمیر آب خوردگی دستگاه های تلویزیون ال جی در پاکدشت

تماس یافتن دستگاه تلویزیون با آب ممکن است در برخی از مواقع و در شرایطی خاص رخ دهد که قطعا این تماس می تواند آثار مخربی را برای قطعات و اجزای مختلف تلویزیون ال جی داشته باشد. در واقع برخورد آب با لوازم های الکتریکی و الکترونیکی بسیار خطرناک می باشد و فارغ از هر مدل یا برند آن دستگاه می تواند سبب سوختگی و از بین رفتن قطعات مختلف در آن شود.

اما برخورد آب با تلویزیون می تواند مشکلات و اختلال های غیر قابل جبرانی را در تلویزیون ها به وجود آورد. در حالت کلی در صورتی که میزان برخورد آب به تلویزیون بالا باشد معمولا تعمیرکار ها نمی توانند کمک چندانی در رفع مشکل آن بکنند.

البته در برخی مواقع که پس از برخورد آب به دستگاه، کاربر بلافاصله تلویزیون را خاموش کند و نزد نمایندگی های تعمیرات ال جی سرویس بیاورد، می تواند سبب بالا رفتن احتمال تعمیر تلویزیون بسیار است.
اما در صورتی که آب با تلویزیون تماس پیدا کند و به داخل ساختار و پنل آن نفوذ کند می تواند سبب معیوب شدن پنل آن شود که قطعا نمی توان آن را تعمیر کرد. لذا در اغلب موارد پس از برخورد آب با دستگاه، باید یک پنل جدید بر دستگاه تعبیه شود که طبیعتا هزینه بسیار بالایی را داشته و در اکثر موارد کاربران خرید یک تلویزیون جدید را به صرفه تر می دانند.

لذا در صورت آب خوردگی تلویزیون ال جی خود اولین اقدامی که باید انجام دهید خاموش کردن آن و سپس مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس در پاکدشت می باشد.

  • تعمیرات مقاومت تلویزیون ال جی در پاکدشت

یکی از قطعاتی که در اغلب لوازم های الکتریکی و الکترونیکی به کار برده می شود مقاومت است که در تلویزیون ها نیز از این قطعه به جهات مختلفی استفاده می شود. این قطعه معمولا در مسیر جریان های برق قرار گرفته می شود که میزان اندازه آن با اهم تعیین می شود.

مشکلات بسیاری ممکن است در قطعه مقاومت دستگاه بروز یابد که در نهایت سبب بالا رفتن یا پایین آمدن مقدار اهم آن از میزان استاندارد آن می شود. در برخی مواقع این قطعه دچار قطعی می شوند و به خوبی در داخل مدار عمل نمی کنند که در نهایت سبب سوختن و از بین رفتن این مقاومت خواهد شد.

لذا باید توجه داشته باشید که سوختن و از بین رفتن مقاومت های موجود در داخل تلویزیون ها به هیچ وجه قابل تعمیر نیستند و تنها باید از یک مقاومت جدید در دستگاه استفاده شود تا مشکل رفع شود.
نکته دیگری که در رابطه با تعویض مقاومت دستگاه باید توجه داشته باشید این است که برای دست یابی به نتایج مثبت از تعویض مقاومت حتما باید مقدار اهم مقاومت قبلی با مقومت جدید یکسان و هماهنگ باشند تا قطعه بتواند به صورت صحیح کار کند.

  • تعمیر فلت تلویزیون ال جی در پاکدشت

فلت ها نیز از اجزا بسیار مهم دستگاه های تلویزیون به شمار می روند که نقش به سزایی در نمایش دادن تصویر توسط صفحه نمایش دارند و قطعا بروز هرگونه خرابی یا نقص در آن می تواند کارکرد کلی دستگاه را مورد تاثیر خود قرار دهد.

یکی از عمده ترین و شایع ترین مشکلات مربوط به فلت های تلویزیون، آب خوردگی به آن ها می باشد. در واقع یکی با ورود پیدا کردن آب به داخل ساختار تلویزیون، در بین پین های فلت انتقال دهنده اطلاعات تصویر جمع شده و سبب اتصال آن ها به یکدیگر و معیوب شدن آن ها می شوند که در نهایت موجب سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود.

لذا در صورت بروز چنین مشکلی در تلویزیون در حالتی که میزان خرابی در آن به همین مقدار باقی بماند، می توان با استفاده از فلت های جدید و نو، فلت های معیوب را تعویض کرد؛ اما توجه داشته باشید که در صورت بزرگ بودن میزان خرابی ناشی از آبخوردگی و همچنین معیوب شدن پردازنده آی سی، تعمیر کردن دستگاه تقریبا غیر ممکن است و باید تمامی فلت های پنل داخلی تلویزیون ال جی تعویض شود.

  • تعمیر مشکلات مربوط به پخش صدا تلویزیون در پاکدشت

برای تولید صدای مربوط به تصویر در تلویزیون های خانگی قطعات بسیار متعددی با یکدیگر همکاری می کنند تا صدای مورد نظر جهت پخش ایجاد شود؛ اما یکی از مهم ترین قطعات در تولید صدای تلویزیون ها مین برد نام دارد که شایع ترین عامل در عدم پخش صدا یا وجود اخلال در پخش صدا توسط تلویزیون می باشد.

در صورتی که مشکل صدا در دستگاه خود دارید باید از یک تعمیر کار حرفه ای جهت بررسی و تست اجزای داخل دستگاه کمک بخواهید. معمولا تعمیرکاران جهت عیب یابی دستگاه از صاحب دستگاه کسب اجازه می کنند تا مین برد را باز کنند. پس از باز کردن آن، مین برد را به طور کامل و دقیق بررسی و تست می کنند تا از سلامت آن با خبر شوند.

در صورتی که مشکلی در مین برد دستگاه وجود نداشته باشد، شخص تعمیرکار سایر اجزای مرتبط با تولید صدا از جمله بلندگو، پاور و سایر اجزای دیگر را بررسی می کند.
اما در صورتی که مین برد دارای نقص و ایراد باشد تنها راه رفع آن، تعویض با یک مین برد جدید می باشد.
البته لازم به ذکر است که اغلب مشکلاتی که در رابطه با پخش صدا وجود دارد، با کمی تعمیر و تغییر در ساختار آن درست می شود و جای نگرانی چندانی ندارد.

  • تعمیرات برد تیکان تلویزیون های ال جی در نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس در پاکدشت

یکی از قطعات مهم رابطه برای این که تصویر در تلویزیون ال جی به خوبی برای کاربران آن به نمایش در بیاید، برد تیکان می باشد که به نوعی معیوب شدن و عدم کارکرد اصولی و صحیح آن می تواند باعث خرابی تصویر در صفحه نمایش تلویزیون شود.

علل مختلفی می تواند سبب بروز نقص و ایراد در کارکرد برد تیکان دستگاه شود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به آب خوردگی یا نوسانات برق در منزل اشاره کرد. این عوامل می تواند سبب سوختگی و از بین رفتن برد تیکان شده و عملکرد آن را به طور کامل مختل کنند

وظیفه اصلی برد تیکان در تلویزیون های خانگی در واقع رابطی بین مین برد و فلت های دستگاه می باشد؛ زیرا همان طوری که می دانید برای نمایش تصویر بر روی صفحه نمایش نیاز به همکاری و ارتباط بیت فلت و مین برد می باشد که این ارتباط از طریق برد تیکان امکان پذیر می شود.

لذا سعی کنید از بروز یافتن موارد ذکر شده در فوق جلوگیری کنید تا سبب بروز خرابی در برد تیکان نشود. همچنین لازم به ذکر است که معیوب شدن این برد به ندرت اتفاق می افتد و اغلب ایرادات ناشی از برد مین دستگاه می باشد.

  • تعمیرات بک لایت تلویزیون های ال جی در پاکدشت

برای نمایش دادن تصویر برای صفحه نمایش اجزای مختلفی با یکدیگر در همکاری هستند که یکی از آن ها و البته مهم ترین آن ها، بک لایت یا همان نور پس زمینه تلویزیون می باشد که در واقع در صورت معیوب بودن آن، تصویر در صفحه نمایش به صورت های مختلفی از جمله کم نور شدن تصویر، عدم نمایش قسمتی از صفحه یا تاریک شدن کل صفحه نمایش است.

یکی از نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون ها این است که در حین روشن بودن تلویزیون و پخش برنامه یا فیلم مورد نظر، هیچ گونه تصویری از صفحه نمایش ایجاد نمی شود و صفحه در حالت تاریک قرار دارد. لذا می توانید جهت پی بردن به این موضوع تنها تلویزیون خود را روشن کرده و صدای آن را بلند کنید، متوجه خواهید شد که صدای برنامه پخش می شود اما تصویری از آن در صفحه نمایش وجود ندارد.

برای تعمیر این قسمت از تلویزیون باید اجزای مختلف بک لایت مورد بررسی و تست قرار گیرند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مدار، لامپ های فلورسنت اشاره کرد.
تعمیرکاران معمولا در ابتدا تمامی لامپ های ال ای دی و یا ال سی دی بک لایت را تست می کنند تا سالم بودن تمامی آن ها اطمینان حاصل شود و در صورت معیوب بودن آن را تعویض می نمایند. همچنین سیم کشی و مدار داخلی بک لایت رو مورد بررسی و تست قرار می دهند و در صورتی که مشکل از آن باشد سعی می کنند آن را تعویض کنند.

  • تعمیر پاور دستگاه در نمایندگی های ال جی سرویس در پاکدشت

پاور در تلویزیون ها به نوعی یک منبع تغذیه برای دستگاه به شمار میرود که نقش به سزایی در کارکرد صحیح آن دارد. پاور های موجود در داخل مدل های مختلف تلویزیون دارای اجزای داخلی متعددی هستند که هر کدام از آن ها در صورت خرابی می توانند عملکرد کلی این قطعه را مورد تاثیر خود قرار دهند و در آن اخلال ایجاد نمایند.

در پاور چندین خازن وجود دارد که تمامی آن ها دارای عمر مفیدی هستند که پس از گذشت مدت زمانی از کارکرد آن ها کم کم دچار خرابی و فرسایش می شوند.

همچنین در داخل پاور دستگاه ترانزیستوری وجود دارد که احتمال معیوب شدن آن نیز بالا می باشد و در صورت خرابی نیز تعمیر شونده نیست و تنها راه آن تعویض با یک قطعه جدید می باشد.

همچنین برد پاور نیز قطعه بسیار مهمی در کارکرد پاور محسوب می شود و در صورت معیوب شدن آن باید توسط یک تکنسین مجرب و حرفه ای تعویض شود. لذا بخش های داخلی پاور در صورت بروز نقص در آن ها تعمیر شونده نیستند و تنها باید توسط یک فرد حرفه ای تعویض شوند.

نکته قابل توجه و مهم در این زمینه، استفاده از قطعات و اجزای اورجینال در تعویض قطعات می باشد. همان طور که اشاره شد، پاور قطعه بسیار حساس و مهمی محسوب می شود و به همین علت باید از قطعات اورجینال و اصل به جهت تعویض استفاده شود تا کارایی و عملکرد دستگاه همانند روز اول خود شود.

مشاوره رایگان در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت

در هر زمانی می توانید حتی در ایام روز های تعطیل هفته نیز با نمایندگی های تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت تماس حاصل نمایید و در خواست مشاوره کنید.پیش از هر اقدامی تماس با مراکز تعمیراتی و نمایندگی های مجاز ال جی سرویس می تواند ضامن حمایت از تلویزیون شما باشد و باعث شود تا از وارد شدن اشکالات بیشتر به آن جلوگیری شود.

پس از تماس شما با واحد مرکزی تعمیرات ال جی سرویس مشاوران پاسخ سوالات شما را داده و سپس با اعزام یک تکنسین به محل مورد نظر شما خدمات مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد.در نهایت به کاربرانی که دچار مشکلات مختلفی در دستگاه تلویزیون ال جی خود شده اند توصیه می شود که از انجام تعمیرات ناشیانه و خود سرانه حتما خودداری کنید زیرا این دستگاه ها بسیار حساس بوده و احتمال بروز آسیب های جدی بیشتر است.

سوالات متداول در تعمیرات تلویزیون های ال جی

موارد و نکاتی که در قسمت های فوق به آن ها اشاره شد از جمله مهم ترین و شایع ترین موارد در معیوب شدن تلویزیون های خانگی به شمار می روند؛ اما جدا از موارد ذکر شده سوالات مکرر و متداول بسیاری در زمینه خرابی تلویزیون های ال جی از متخصصین پرسیده می شود که قطعا دانستن آن ها برای کاربران خالی از لطف نیست و می تواند در صورت بروز چنین مشکلاتی، راهنمایی بسیار مفید باشد.

  • عدم روشن شدن تلویزیون ال جی

یکی از متداول ترین ایراداتی که می تواند در بسیار از مدل های تلویزیون رخ دهد، عدم روشن شدن تلویزیون است که هیچ گونه ارتباطی با مدل و برند آن نداشته و تنها عامل مهم در این زمینه وجود مشکل در قطعات داخلی دستگاه می باشد که برای دستگاه هایی قدیمی و یا آن دسته از تلویزیون هایی که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته اند کاملا طبیعی به شمار میرود.

برای پی بردن به مشکل اصلی عدم روشن شدن تلویزیون ها باید از افراد خبره و متخصص در این زمینه به منظور عیب یابی آن ها کمک بگیرید. معمولا در اولین اقدام، رابطه های برق دستگاه را مورد بررسی و تست قرار می دهند تا از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل شود و در صورتی که این اجزا سالم باشند و دستگاه روشن نشود باید حتما دستگاه باز شود.

علل و دلایل متعددی برای عدم روشن شدن دستگاه وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها معیوب شدن برد مین و یا برد پاور می باشد. لذا باید برای فهمیدن دقیق نقص دستگاه حتما توسط یک کارشناس یا تعمیر کار حرفه ای مورد بررسی قرار گیرد.

  • کم نور شدن تصویر صفحه نمایش تلویزیون های ال جی

در حالت کلی می توان علت اصلی کم نور شدن تصویر صفحه نمایش تلویزیون ها را، استفاده بیش از حد از آن ها دانست که به مرور این تاثیر بر روی تصویر مشاهده خواهد شد؛ اما علل دیگری نیز می تواند در بروز چنین حالتی برای دستگاه تاثیر گذار باشد که به همین جهت بهتر است از یک متخصص در این زمینه نظر بخواهید تا با بررسی های لازم نتیجه دقیقی برای شما تعیین کند.

یکی دیگر از مهم ترین علل کم نور شدن صفحه نمایش دستگاه کاهش میزان فسفر در تلویزیون می باشد. کاهش میزان فسفر در این دستگاه می تواند نقش به سزایی در بروز چنین مشکلی داشته باشد. لذا در صورتی که تمامی تنظیمات مربوط به صفحه نمایش درست است اما هنوز تصویر کم نور می باشد، به احتمال بالا فسفر تلویزیون از بین رفته است.

معمولا این مشکل در دستگاه هاییی که برای مدت های طولانی و چندین ساله مورد استفاده قرار گرفته اند روی می دهد؛ اما اگر تلویزیون کم کارکرد و جدید محسوب شود، ممکن است از کیفیت بد و پایین فسفر داخل آن باشد.

  • بهم ریختن رنگ های صفحه نمایش در حین روشن بودن آن

یکی از مشکلاتی که ممکن است باعث آزار و ناراحتی کاربران شده و لذت تماشای برنامه هی تلویزیونی را از آن ها بگیرد، بهم ریختن رنگ ها تصویر می باشد. معمولا در این حالت در صفحه نمایش رنگ های مختلف از جمله سبز یا قرمز و همچنین خطوط رنگی مشاهده شود.

علت کلی بروز چنین حالتی در تلویزیون های ال جی معمولا معیوب بودن پنل های داخلی دستگاه می باشد. یا این که مشکل اصلی از فلت های داخلی باشد که با بروز نقص در عملکرد آن ها، خطوط رنگی در صفحه دیده شود. لذا در حالت کلی باید تعمیرکار تشخیص دهد که علت اصلی این مشکل کدام قطعه می باشد که در نهایت با تعویض آن مشکل رفع خواهد شد.

  • دیر روشن شدن تصویر در تلویزیون ال جی

در برخی از تلویزیون ها ممکن است کاربر پس از فشردن دکمه روشن کردن دستگاه، متوجه شود که تلویزیون کمی دیر و کند تر از حالت معمول خود روشن می شود. علت اصلی بروز چنین حالتی برای دستگاه ها مربوط به پاور آن می باشد. در واقع همان طور که می دانید پاور مسئولیت تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد و در صورتی که مشکلی در آن وجود داشته باشد، این اقدام کمی با کندی انجام می شود.

عوامل مختلفی در عملکرد پاور دستگاه نقش دارند که از مهم ترین آن ها می توان به خازن های خروجی، مدار داخلی و چوک های ورودی اشاره کرد که در صورت معیوب بودن آن ها، پاور نمی تواند به موقع انرژی یا ولتاژ لازم جهت روشن شدن دستگاه را تامین کند. لذا به همین جهت تلویزیون دیر تر روشن می شود.

برای رفع چنین مشکلی باید تمامی قطعات مرتبط با پاور از جمله خازن ها، مدار و سایر قطعات دیگر مورد بررسی و تست قرار گیرند تا قطعه معیوب تعویض شود.

  • نحوه تمیز کردن تلویزیون بدون آسیب رسانی به آن

قطعا یکی از اقداماتی که هر کاربری باید به منظور مراقبت از دستگاه خود انجام دهد، تمیز کردن قسمت های خارجی آن می باشد. تمیز کردن تاثیر به سزایی در طول عمر دستگاه دارد زیرا ورود گرد و غبار به داخل دستگاه موجب معیوب شدن قطعه های داخلی آن پس از مدتی کارکرد می شود.

به منظور تمیز کردن دستگاه توصیه می شود که حتما از یک دستمال به منظور تمیز کردن صفحه نمایش و سایر قسمت ها استفاده شود. برای پاک کردن صفحه نمایش باید از اسپری های مخصوص به تلویزیون استفاده کنید. لازم به ذکر است که باید اسپری را بر روی دستمال بزنید و نه بدنه دستگاه.

در نهایت به کاربرانی که دچار مشکلات مختلفی در دستگاه تلویزیون ال جی خود شده اند توصیه می شود که از انجام تعمیرات ناشیانه و خودسرانه حتما خودداری کنید زیرا این دستگاه ها بسیار حساس بوده و احتمال بروز آسیب های جدی بیشتر است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت

ال جی سرویس مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در پاکدشت می باشد. یکی از ویژگی های مهم شرکت ال جی سرویس ارائه خدمات در منزل و محل شما می باشد. شما با یک تماس می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل بهره بگیرد. امروزه تلویزیون های خانگی یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین وسایل های الکترونیکی موجود در هر منزلی به شمار می رود و طبیعتا دارای طرفداران بسیاری بوده و محبوبیت بسیار بالایی دارد.

اما یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر مدل یا برند از تلویزیون ها رخ دهد، بروز اشکالات و نواقص فنی در تلویزیون ها می باشد. همانطور که می دانید برای تولید تلویزیون های خانگی از قطعات و اجزای بسیار زیادی استفاده می شود که طبیعتا هر کدام از آن ها دارای نقش ویژه و به سزایی در عملکرد دستگاه دارند و طبیعتا با معیوب شدن آن ها، عملکرد کلی دستگاه نیز مختل می شود.

لذا یکی از تخصصی ترین اقدامات در زمینه تعمیرات، مربوط به تعمیر تلویزیون ال جی و مانیتور ها به شمار می رود که قطعا برای عیب یابی و همچنین رفع عیب و نقص های تلویزیون بای علاوه بر دانش، مهارت های تعمیراتی نیز داشته باشید تا به خوبی و کامل تمامی ایرادات و مشکلات را برطرف نمایید.

خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت

علل و دلایل بسیار زیادی می تواند موجب خرابی و عدم عملکرد صحیح تلویزیون ها شود که برای رفع و تعمیر هر کدام باید از شیوه و روش های مختلفی استفاده کرد. در قسمت های زیر به بررسی و توضیح تمامی مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون ها به وجود آدی و نحوه تعمیرات تلویزیون را مورد بررسی قرار داده ایم که قطعا اطلاع داشتن از آن ها برای کاربران می تواند بسیار مفید واقع شود.

  • مشکل پرش تصویر تلویزیون در حالت نمایش تصویر در پاکدشت

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون به وجود آید، پرش تصویر آن در حین نمایش و روشن بودن آن می باشد که قطعا سبب از بین رفتن لذت تماشای فیلم یا برنامه مورد نظر می شود. بروز چنین اختلالی در تلویزیون ها باعث می شود که تصویر دیگر آن وضوح و کیفیت اولیه خود در نمایش را نداشته باشد.

مشکل پرش تصویر در تلویزیون ال جی دارای دلایل و علل متعددی است و می تواند به دلیل معیوب بودن چند قطعه باشد اما مهم ترین و شایع ترین دلیل بروز چنین حالتی برای دستگاه، وجود ایرادات و اختلال در پنل دستگاه می باشد.

به همین جهت بهتر است که قبل از انجام هر گونه اقدامی، یک تعمیر کار حرفه ای و با دانش تمامی قطعات و اجزای مربوط به بروز یافتن چنین مشکلی را به طور کامل و دقیق بررسی کند تا از سالم بودن آن ها اطمینان کسب شود و پس از یافتن مشکل اصلی در دستگاه، آن قطعه را تعمیر یا به طور کلی تعویض کند.

  • تعمیر آب خوردگی دستگاه های تلویزیون ال جی در پاکدشت

تماس یافتن دستگاه تلویزیون با آب ممکن است در برخی از مواقع و در شرایطی خاص رخ دهد که قطعا این تماس می تواند آثار مخربی را برای قطعات و اجزای مختلف تلویزیون ال جی داشته باشد. در واقع برخورد آب با لوازم های الکتریکی و الکترونیکی بسیار خطرناک می باشد و فارغ از هر مدل یا برند آن دستگاه می تواند سبب سوختگی و از بین رفتن قطعات مختلف در آن شود.

اما برخورد آب با تلویزیون می تواند مشکلات و اختلال های غیر قابل جبرانی را در تلویزیون ها به وجود آورد. در حالت کلی در صورتی که میزان برخورد آب به تلویزیون بالا باشد معمولا تعمیرکار ها نمی توانند کمک چندانی در رفع مشکل آن بکنند.

البته در برخی مواقع که پس از برخورد آب به دستگاه، کاربر بلافاصله تلویزیون را خاموش کند و نزد نمایندگی های تعمیرات ال جی سرویس بیاورد، می تواند سبب بالا رفتن احتمال تعمیر تلویزیون بسیار است.
اما در صورتی که آب با تلویزیون تماس پیدا کند و به داخل ساختار و پنل آن نفوذ کند می تواند سبب معیوب شدن پنل آن شود که قطعا نمی توان آن را تعمیر کرد. لذا در اغلب موارد پس از برخورد آب با دستگاه، باید یک پنل جدید بر دستگاه تعبیه شود که طبیعتا هزینه بسیار بالایی را داشته و در اکثر موارد کاربران خرید یک تلویزیون جدید را به صرفه تر می دانند.

لذا در صورت آب خوردگی تلویزیون ال جی خود اولین اقدامی که باید انجام دهید خاموش کردن آن و سپس مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس در پاکدشت می باشد.

  • تعمیرات مقاومت تلویزیون ال جی در پاکدشت

یکی از قطعاتی که در اغلب لوازم های الکتریکی و الکترونیکی به کار برده می شود مقاومت است که در تلویزیون ها نیز از این قطعه به جهات مختلفی استفاده می شود. این قطعه معمولا در مسیر جریان های برق قرار گرفته می شود که میزان اندازه آن با اهم تعیین می شود.

مشکلات بسیاری ممکن است در قطعه مقاومت دستگاه بروز یابد که در نهایت سبب بالا رفتن یا پایین آمدن مقدار اهم آن از میزان استاندارد آن می شود. در برخی مواقع این قطعه دچار قطعی می شوند و به خوبی در داخل مدار عمل نمی کنند که در نهایت سبب سوختن و از بین رفتن این مقاومت خواهد شد.

لذا باید توجه داشته باشید که سوختن و از بین رفتن مقاومت های موجود در داخل تلویزیون ها به هیچ وجه قابل تعمیر نیستند و تنها باید از یک مقاومت جدید در دستگاه استفاده شود تا مشکل رفع شود.
نکته دیگری که در رابطه با تعویض مقاومت دستگاه باید توجه داشته باشید این است که برای دست یابی به نتایج مثبت از تعویض مقاومت حتما باید مقدار اهم مقاومت قبلی با مقومت جدید یکسان و هماهنگ باشند تا قطعه بتواند به صورت صحیح کار کند.

  • تعمیر فلت تلویزیون ال جی در پاکدشت

فلت ها نیز از اجزا بسیار مهم دستگاه های تلویزیون به شمار می روند که نقش به سزایی در نمایش دادن تصویر توسط صفحه نمایش دارند و قطعا بروز هرگونه خرابی یا نقص در آن می تواند کارکرد کلی دستگاه را مورد تاثیر خود قرار دهد.

یکی از عمده ترین و شایع ترین مشکلات مربوط به فلت های تلویزیون، آب خوردگی به آن ها می باشد. در واقع یکی با ورود پیدا کردن آب به داخل ساختار تلویزیون، در بین پین های فلت انتقال دهنده اطلاعات تصویر جمع شده و سبب اتصال آن ها به یکدیگر و معیوب شدن آن ها می شوند که در نهایت موجب سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود.

لذا در صورت بروز چنین مشکلی در تلویزیون در حالتی که میزان خرابی در آن به همین مقدار باقی بماند، می توان با استفاده از فلت های جدید و نو، فلت های معیوب را تعویض کرد؛ اما توجه داشته باشید که در صورت بزرگ بودن میزان خرابی ناشی از آبخوردگی و همچنین معیوب شدن پردازنده آی سی، تعمیر کردن دستگاه تقریبا غیر ممکن است و باید تمامی فلت های پنل داخلی تلویزیون ال جی تعویض شود.

  • تعمیر مشکلات مربوط به پخش صدا تلویزیون در پاکدشت

برای تولید صدای مربوط به تصویر در تلویزیون های خانگی قطعات بسیار متعددی با یکدیگر همکاری می کنند تا صدای مورد نظر جهت پخش ایجاد شود؛ اما یکی از مهم ترین قطعات در تولید صدای تلویزیون ها مین برد نام دارد که شایع ترین عامل در عدم پخش صدا یا وجود اخلال در پخش صدا توسط تلویزیون می باشد.

در صورتی که مشکل صدا در دستگاه خود دارید باید از یک تعمیر کار حرفه ای جهت بررسی و تست اجزای داخل دستگاه کمک بخواهید. معمولا تعمیرکاران جهت عیب یابی دستگاه از صاحب دستگاه کسب اجازه می کنند تا مین برد را باز کنند. پس از باز کردن آن، مین برد را به طور کامل و دقیق بررسی و تست می کنند تا از سلامت آن با خبر شوند.

در صورتی که مشکلی در مین برد دستگاه وجود نداشته باشد، شخص تعمیرکار سایر اجزای مرتبط با تولید صدا از جمله بلندگو، پاور و سایر اجزای دیگر را بررسی می کند.
اما در صورتی که مین برد دارای نقص و ایراد باشد تنها راه رفع آن، تعویض با یک مین برد جدید می باشد.
البته لازم به ذکر است که اغلب مشکلاتی که در رابطه با پخش صدا وجود دارد، با کمی تعمیر و تغییر در ساختار آن درست می شود و جای نگرانی چندانی ندارد.

  • تعمیرات برد تیکان تلویزیون های ال جی در نمایندگی تعمیرات ال جی سرویس در پاکدشت

یکی از قطعات مهم رابطه برای این که تصویر در تلویزیون ال جی به خوبی برای کاربران آن به نمایش در بیاید، برد تیکان می باشد که به نوعی معیوب شدن و عدم کارکرد اصولی و صحیح آن می تواند باعث خرابی تصویر در صفحه نمایش تلویزیون شود.

علل مختلفی می تواند سبب بروز نقص و ایراد در کارکرد برد تیکان دستگاه شود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به آب خوردگی یا نوسانات برق در منزل اشاره کرد. این عوامل می تواند سبب سوختگی و از بین رفتن برد تیکان شده و عملکرد آن را به طور کامل مختل کنند

وظیفه اصلی برد تیکان در تلویزیون های خانگی در واقع رابطی بین مین برد و فلت های دستگاه می باشد؛ زیرا همان طوری که می دانید برای نمایش تصویر بر روی صفحه نمایش نیاز به همکاری و ارتباط بیت فلت و مین برد می باشد که این ارتباط از طریق برد تیکان امکان پذیر می شود.

لذا سعی کنید از بروز یافتن موارد ذکر شده در فوق جلوگیری کنید تا سبب بروز خرابی در برد تیکان نشود. همچنین لازم به ذکر است که معیوب شدن این برد به ندرت اتفاق می افتد و اغلب ایرادات ناشی از برد مین دستگاه می باشد.

  • تعمیرات بک لایت تلویزیون های ال جی در پاکدشت

برای نمایش دادن تصویر برای صفحه نمایش اجزای مختلفی با یکدیگر در همکاری هستند که یکی از آن ها و البته مهم ترین آن ها، بک لایت یا همان نور پس زمینه تلویزیون می باشد که در واقع در صورت معیوب بودن آن، تصویر در صفحه نمایش به صورت های مختلفی از جمله کم نور شدن تصویر، عدم نمایش قسمتی از صفحه یا تاریک شدن کل صفحه نمایش است.

یکی از نشانه های خرابی بک لایت تلویزیون ها این است که در حین روشن بودن تلویزیون و پخش برنامه یا فیلم مورد نظر، هیچ گونه تصویری از صفحه نمایش ایجاد نمی شود و صفحه در حالت تاریک قرار دارد. لذا می توانید جهت پی بردن به این موضوع تنها تلویزیون خود را روشن کرده و صدای آن را بلند کنید، متوجه خواهید شد که صدای برنامه پخش می شود اما تصویری از آن در صفحه نمایش وجود ندارد.

برای تعمیر این قسمت از تلویزیون باید اجزای مختلف بک لایت مورد بررسی و تست قرار گیرند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مدار، لامپ های فلورسنت اشاره کرد.
تعمیرکاران معمولا در ابتدا تمامی لامپ های ال ای دی و یا ال سی دی بک لایت را تست می کنند تا سالم بودن تمامی آن ها اطمینان حاصل شود و در صورت معیوب بودن آن را تعویض می نمایند. همچنین سیم کشی و مدار داخلی بک لایت رو مورد بررسی و تست قرار می دهند و در صورتی که مشکل از آن باشد سعی می کنند آن را تعویض کنند.

  • تعمیر پاور دستگاه در نمایندگی های ال جی سرویس در پاکدشت

پاور در تلویزیون ها به نوعی یک منبع تغذیه برای دستگاه به شمار میرود که نقش به سزایی در کارکرد صحیح آن دارد. پاور های موجود در داخل مدل های مختلف تلویزیون دارای اجزای داخلی متعددی هستند که هر کدام از آن ها در صورت خرابی می توانند عملکرد کلی این قطعه را مورد تاثیر خود قرار دهند و در آن اخلال ایجاد نمایند.

در پاور چندین خازن وجود دارد که تمامی آن ها دارای عمر مفیدی هستند که پس از گذشت مدت زمانی از کارکرد آن ها کم کم دچار خرابی و فرسایش می شوند.

همچنین در داخل پاور دستگاه ترانزیستوری وجود دارد که احتمال معیوب شدن آن نیز بالا می باشد و در صورت خرابی نیز تعمیر شونده نیست و تنها راه آن تعویض با یک قطعه جدید می باشد.

همچنین برد پاور نیز قطعه بسیار مهمی در کارکرد پاور محسوب می شود و در صورت معیوب شدن آن باید توسط یک تکنسین مجرب و حرفه ای تعویض شود. لذا بخش های داخلی پاور در صورت بروز نقص در آن ها تعمیر شونده نیستند و تنها باید توسط یک فرد حرفه ای تعویض شوند.

نکته قابل توجه و مهم در این زمینه، استفاده از قطعات و اجزای اورجینال در تعویض قطعات می باشد. همان طور که اشاره شد، پاور قطعه بسیار حساس و مهمی محسوب می شود و به همین علت باید از قطعات اورجینال و اصل به جهت تعویض استفاده شود تا کارایی و عملکرد دستگاه همانند روز اول خود شود.

مشاوره رایگان در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت

در هر زمانی می توانید حتی در ایام روز های تعطیل هفته نیز با نمایندگی های تعمیرات تلویزیون ال جی در پاکدشت تماس حاصل نمایید و در خواست مشاوره کنید.پیش از هر اقدامی تماس با مراکز تعمیراتی و نمایندگی های مجاز ال جی سرویس می تواند ضامن حمایت از تلویزیون شما باشد و باعث شود تا از وارد شدن اشکالات بیشتر به آن جلوگیری شود.

پس از تماس شما با واحد مرکزی تعمیرات ال جی سرویس مشاوران پاسخ سوالات شما را داده و سپس با اعزام یک تکنسین به محل مورد نظر شما خدمات مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد.در نهایت به کاربرانی که دچار مشکلات مختلفی در دستگاه تلویزیون ال جی خود شده اند توصیه می شود که از انجام تعمیرات ناشیانه و خود سرانه حتما خودداری کنید زیرا این دستگاه ها بسیار حساس بوده و احتمال بروز آسیب های جدی بیشتر است.

سوالات متداول در تعمیرات تلویزیون های ال جی

موارد و نکاتی که در قسمت های فوق به آن ها اشاره شد از جمله مهم ترین و شایع ترین موارد در معیوب شدن تلویزیون های خانگی به شمار می روند؛ اما جدا از موارد ذکر شده سوالات مکرر و متداول بسیاری در زمینه خرابی تلویزیون های ال جی از متخصصین پرسیده می شود که قطعا دانستن آن ها برای کاربران خالی از لطف نیست و می تواند در صورت بروز چنین مشکلاتی، راهنمایی بسیار مفید باشد.

  • عدم روشن شدن تلویزیون ال جی

یکی از متداول ترین ایراداتی که می تواند در بسیار از مدل های تلویزیون رخ دهد، عدم روشن شدن تلویزیون است که هیچ گونه ارتباطی با مدل و برند آن نداشته و تنها عامل مهم در این زمینه وجود مشکل در قطعات داخلی دستگاه می باشد که برای دستگاه هایی قدیمی و یا آن دسته از تلویزیون هایی که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته اند کاملا طبیعی به شمار میرود.

برای پی بردن به مشکل اصلی عدم روشن شدن تلویزیون ها باید از افراد خبره و متخصص در این زمینه به منظور عیب یابی آن ها کمک بگیرید. معمولا در اولین اقدام، رابطه های برق دستگاه را مورد بررسی و تست قرار می دهند تا از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل شود و در صورتی که این اجزا سالم باشند و دستگاه روشن نشود باید حتما دستگاه باز شود.

علل و دلایل متعددی برای عدم روشن شدن دستگاه وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها معیوب شدن برد مین و یا برد پاور می باشد. لذا باید برای فهمیدن دقیق نقص دستگاه حتما توسط یک کارشناس یا تعمیر کار حرفه ای مورد بررسی قرار گیرد.

  • کم نور شدن تصویر صفحه نمایش تلویزیون های ال جی

در حالت کلی می توان علت اصلی کم نور شدن تصویر صفحه نمایش تلویزیون ها را، استفاده بیش از حد از آن ها دانست که به مرور این تاثیر بر روی تصویر مشاهده خواهد شد؛ اما علل دیگری نیز می تواند در بروز چنین حالتی برای دستگاه تاثیر گذار باشد که به همین جهت بهتر است از یک متخصص در این زمینه نظر بخواهید تا با بررسی های لازم نتیجه دقیقی برای شما تعیین کند.

یکی دیگر از مهم ترین علل کم نور شدن صفحه نمایش دستگاه کاهش میزان فسفر در تلویزیون می باشد. کاهش میزان فسفر در این دستگاه می تواند نقش به سزایی در بروز چنین مشکلی داشته باشد. لذا در صورتی که تمامی تنظیمات مربوط به صفحه نمایش درست است اما هنوز تصویر کم نور می باشد، به احتمال بالا فسفر تلویزیون از بین رفته است.

معمولا این مشکل در دستگاه هاییی که برای مدت های طولانی و چندین ساله مورد استفاده قرار گرفته اند روی می دهد؛ اما اگر تلویزیون کم کارکرد و جدید محسوب شود، ممکن است از کیفیت بد و پایین فسفر داخل آن باشد.

  • بهم ریختن رنگ های صفحه نمایش در حین روشن بودن آن

یکی از مشکلاتی که ممکن است باعث آزار و ناراحتی کاربران شده و لذت تماشای برنامه هی تلویزیونی را از آن ها بگیرد، بهم ریختن رنگ ها تصویر می باشد. معمولا در این حالت در صفحه نمایش رنگ های مختلف از جمله سبز یا قرمز و همچنین خطوط رنگی مشاهده شود.

علت کلی بروز چنین حالتی در تلویزیون های ال جی معمولا معیوب بودن پنل های داخلی دستگاه می باشد. یا این که مشکل اصلی از فلت های داخلی باشد که با بروز نقص در عملکرد آن ها، خطوط رنگی در صفحه دیده شود. لذا در حالت کلی باید تعمیرکار تشخیص دهد که علت اصلی این مشکل کدام قطعه می باشد که در نهایت با تعویض آن مشکل رفع خواهد شد.

  • دیر روشن شدن تصویر در تلویزیون ال جی

در برخی از تلویزیون ها ممکن است کاربر پس از فشردن دکمه روشن کردن دستگاه، متوجه شود که تلویزیون کمی دیر و کند تر از حالت معمول خود روشن می شود. علت اصلی بروز چنین حالتی برای دستگاه ها مربوط به پاور آن می باشد. در واقع همان طور که می دانید پاور مسئولیت تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد و در صورتی که مشکلی در آن وجود داشته باشد، این اقدام کمی با کندی انجام می شود.

عوامل مختلفی در عملکرد پاور دستگاه نقش دارند که از مهم ترین آن ها می توان به خازن های خروجی، مدار داخلی و چوک های ورودی اشاره کرد که در صورت معیوب بودن آن ها، پاور نمی تواند به موقع انرژی یا ولتاژ لازم جهت روشن شدن دستگاه را تامین کند. لذا به همین جهت تلویزیون دیر تر روشن می شود.

برای رفع چنین مشکلی باید تمامی قطعات مرتبط با پاور از جمله خازن ها، مدار و سایر قطعات دیگر مورد بررسی و تست قرار گیرند تا قطعه معیوب تعویض شود.

  • نحوه تمیز کردن تلویزیون بدون آسیب رسانی به آن

قطعا یکی از اقداماتی که هر کاربری باید به منظور مراقبت از دستگاه خود انجام دهد، تمیز کردن قسمت های خارجی آن می باشد. تمیز کردن تاثیر به سزایی در طول عمر دستگاه دارد زیرا ورود گرد و غبار به داخل دستگاه موجب معیوب شدن قطعه های داخلی آن پس از مدتی کارکرد می شود.

به منظور تمیز کردن دستگاه توصیه می شود که حتما از یک دستمال به منظور تمیز کردن صفحه نمایش و سایر قسمت ها استفاده شود. برای پاک کردن صفحه نمایش باید از اسپری های مخصوص به تلویزیون استفاده کنید. لازم به ذکر است که باید اسپری را بر روی دستمال بزنید و نه بدنه دستگاه.

در نهایت به کاربرانی که دچار مشکلات مختلفی در دستگاه تلویزیون ال جی خود شده اند توصیه می شود که از انجام تعمیرات ناشیانه و خودسرانه حتما خودداری کنید زیرا این دستگاه ها بسیار حساس بوده و احتمال بروز آسیب های جدی بیشتر است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 1031
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی